marți, 2 noiembrie 2010

MANELELE ASTEA...:-|

Bună lume...

Ce nasol cu ora asta de iarnă...că mă culc obosit şi tot obosit mă trezesc...:-"

În fine, nu asta am vrut să spun. Recent, mi s-a întâmplat un lucru pe care vreau să v-il povestesc şi vouă, asta, dacă o să fiţi curioşi şi o să citiţi.

Mă plimbam(nu contează unde) liniştit cu capul în nori(ca de obicei) şi căştile în urechi, şi am trecut pe lângă un grup de "oameni". I-am auzit şuşotind ceva de genul "niii la rocăru' cela", "ioi, ce păr are", "dic, rocherist" , mă rog, aţi prins ideea. Chestia e că m-a apucat un râs când am auzit cuvântul "rocherist" :)) , dar m-am enervat când "s-au legat" de părul meu(viaţa mea ..).

Bun, mi-am dat seama că nu are rost să le spun şi eu "manelari", "cocălari", "ţărani", etc. Doar pentru că ascultă un alt gen de muzică , asta nu înseamnă că trebuie să îmi bat joc de ei. 

Să vă spun io cum stă treaba. Nu condamn şi nici nu judec niciun gen de muzică, însă am câteva "cuvinte de laudă" la adresa manelelor.

În ultima vreme, 95% dintre români ascultă manele. o.O Cum or fi ajuns oare la procentu' ăsta aşa mare nu ştiu...cert e că manelele "e" baza. Ori că e nuntă, ori că e chef, petrecere, sau ce-o mai fi, manelele sunt nelipsite din "meniu" ca să zic aşa. Eu nu am nicio obiecţie, pentru că găsesc manelele a fi un gen obişnuit de muzică, specific "românilor vechi" :)). 

Să vă spun ce nu suport eu la o manea:

-începuturile de piese gen "şi din nou, guţă cu nuştiu cine", "cea mai adevărată melodie, se ştie" , "zi-le guţă" , etc. (ştiţi la ce mă refer).                                                                                                        

-textele în care apar cuvinte precum "bani", "duşmani", "jupân", "barosan", "femei", etc.              

-unele "Vedete" care îmi provoacă greaţă numai la auzirea numelui: "Florin Salam", "Babi Minune", "Edy Talent", "Prinţesa de aur", "Guţă".

Vreau să spun că nu toate manelele sunt nasoale. Există câteva(puţine) care, pot să spun că nu mă dezgustă, şi am să dau exemple video:

     

şi una de sezon :


A, şi să nu uităm ADEVĂRATELE manele care se difuzau prin 2000 pe postul de muzică ATOMIC TV(post care în prezent se numeşte KISS TV). Ce vremuuuri...

 

Cam atât ... (bine, mai sunt câteva piese faine-vechi, bineînţeles).

Peeeeeace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu