marți, 2 noiembrie 2010

FILMULEŢUL CARE A ŞOCAT O LUME ÎNTREAGĂ

Bună...din nou.

Deci, din nou, scriu o chestie care mi s-a părut hilară şi totodată ceva "made by 0TV".

Cică, "filmul care a şocat întreaga lume!". Ăsta da titlu "made by 0TV". Bine, bine, să vă explic: bunica se uită la 0TV şi am fost sâmbătă în vizită pe la ea, mai precis înte orele 20-22, iar TV-ul era pus, bineînţeles pe 0TV. Am aruncat din greşeală :)) o privire şi am văzut "titlul" discuţiei aceleia.

Nu am înţeles tare multe, dar apoi au "difuzat în premieră, în direct şi în reluare :))" filmuleţul respectiv. Mare brînză...un filmuleţ de câteva minute, de pe vremea lui Charlie Chaplin(1928, OMG), în care, la un momentdat apare în cadru o femeie care...VORBEŞTE LA UN TELEFON MOBIL . Totul mi se pare normal, nimic ieşit din comun. 

Ei bine, ei zic că, practic este imposibil, deoarece telefonul mobil a apărut abia în anul 1942 la americanul Donald M. Mitchell.

Se spune însă că, oficial, inventatorul primului telefon mobil este considerat dr. Martin Cooper, fostul manager de sistem din cadrul companiei Motorola. Primul apel de pe un telefon mobil a fost făcut de Cooper în aprilie 1973. Abia în 1983 Motorola a prezentat primul telefon mobil comercial din lume, Dyna TAC 8000X. 

Bine, să zicem că e adevărat. Acum înţeleg de ce îi zice "filmul care a şocat o lume întreagă", deoarece toţi se întreabă "dacă" femeia a vorbit la un mobil sau "cum" este posibil acest lucru.

Ei bine, să vă spun părerea mea. Eu mă gândesc că telefonul mobil a apărut mult mai devreme decât se crede, doar că invenţia a fost ţinută secretă, din cine ştie ce motive(adică dăăă, telefon mobil). Oameni buni, mafia a existat de când lumea, şi multe invenţii au fost scoase la iveală după un timp de la "apariţie". Deci, prin urmare, nu ar trebui să pară atât de ciudat.

Varianta a doua şi cea mai dură, este că  filmuleţul respectiv este fals. Ştim cu toţii ce se poate realiza cu o simplă cameră video şi un calculator. Efecte de alb/negru, efect "old" şi "oldies" se pot aplica uşor unor astfel de videoclipuri. Chiar şi "femeia cu telefonul mobil" poate fi un trucaj. Eu nu cunosc adevărul adevărat, dar tind să cred în aceste două variante, deşi se contrazic una pe cealaltă :)) . 

Aşa, să nu vă mai pălăvrăgesc aiurea, priviţi filmuleţul cu atenţie şi trageţi voi o concluzie:


..........

Deci, ce părere aveţi? O fi vorba de mafie(sau alte organizaţii) sau e doar un trucaj?

Bine, vă las să vă reveniţi din şoc!!! ;))

Bye!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu