duminică, 14 noiembrie 2010

HARRY POTTER and THE DEATHLY HALLOWS(PART1)

Hello todo mundo(astăzi am ceva cu spaniola, so..don't ask).

Pff, ce weekend(nasol) am avut...

Dar nu asta am vrut să vă spun astăzi, ci am ales ceva muuuult mai interesant decât weekendul meu :)).

După cum ştiţi(sau aflaţi acum), mai sânt doar 2 ZILE până la lansarea celui de-al şaptelea film din seria Harry Potter, şi anume "Harry Potter and The Deathly Hallows(Part 1)". Filmul va fi lansat în 16 noiembrie(în SUA), ajungând şi la noi în 26 noiembrie.

Filmul reprezintă o ecranizare perfectă a ultimei cărți din seria Harry Potter(Harry Potter și Talismanele Morții), însă acțiunea este divizată în două filme, partea doua urmând să fie lansată abia în vara anului următor(fuck! I can't wait..).

Deci, cu ocazia lansării acestui film, m-am gândit să postez un trailer(cică e oficial :-”) și un poster(ăsta chiar că e oficial :)) ).

So, vizionare plăcută. 

Și, înainte de final, vreau să vă adresez MII DE MULȚUMIRI!!! cititorilor. Voi sunteți „Ochiul-Realității” și meritați cele mai interesante știri, bârfe și lucruri noi. So, promit să vă surprind cu ceva(fresh) în curând...So, mai intrați din când în când.

Mulțumesc deci pentru cele 230 și ceva de vizualizări. Chiar sunteți bestiali!!!

Să auzim de bine! Gracias!

Adiós!(La revedere!).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu