joi, 25 noiembrie 2010

SĂ VĂ MAI POVESTESC...

Am revenit. 

Astăzi a fost o zi frumoasă(chiar dacă a fost un frig de pfff), din mai multe motive: am avut ore doar de la ora 11(știu...cool :D), în plus, am râs cât pentru toată săptămâna:), deci, m-am simțit bine(credeți-mă, știu că nu vă interesează :-J :)) ). 

M-am plimbat prin oraș, și am văzut multe și mulți(iar trebuie să fac puțină critică:)) ). Așa, am trecut prin parc și am văzut că niște oameni împodobeau, cică, orașul. Deci, vreau să spun că aceleași decorațiuni, lumini, instalații de când sunt eu în oraș(adică de 4 ani) dispuse în aclași mod, an după an. Doamneeee, că mai schimbați și voi ceva pe acolo...

În fine, trec de la asta, la o altă chestie, care m-a amuzat. Tot plimbându-mă, am văzut câteva „sectoare” în lucru. Poi, Doamne(scuze că Îți folosesc numele așa des :D), acuma se fac lucrări de genul? Adică, ce naiba ați făcut în vară? Acuma se fac săpături? Deci oamenii ăștia  chiar nu sunt normali. Preferă să lucreze în frig și în ploi(ninsori, imediat) în loc să fi lucrat în vară..Dăăăăă, ce oameni..o.O

Buuun, acuma chiar e penală următoarea fază. Din nou, sătmărenii își etalează cunoștințele de limba română, prin mega-extra-super-ofertele de sărbători. Dar când vezi asemenea „afișe” nu prea îți mai vine să intri în magazin;)).

Priviți următoarea imagine(nu am pozat-o eu personal, ci o foarte bună prietenă(DeeDee :D))


OK, ați râs, cu siguranță. :))

Acuma, pentru cei ce au probleme cu vederea, scrie cam așa:

REDUCERE LA AMBRĂCĂMINTE(corect ar fi „ÎMBRĂCĂMINTE”)

BLUGI 

GECI(mama ei de limbă română, că grea poate fi...„geci”?? wtf? corect era „GEACĂ” sau „JACHETE”, dacă tot a pus pluralul...Doamneeee, mulți „Einsteini” mai sunt pe lumea asta...)

PULOVERE

HANORACI(„Hanoraci”???Doamne, de unde a scos oare cuvântul ăsta? Da de „HANORACE” o fi auzit? Nu prea cred...)=))

...

Deci, cam ăsta e nivelul de cultură al sătmărenilor și priviți ce oferte generoase ne fac...Sincer, mai bine scria în engleză..:))

OK, încă una tare și vă las..eu m-am crucit când am citit. Avea unul pe mess un status..Doamneee..cică(citez): „Iubi, când intri...dăți două palme și ieși” =)) 

Peeeeeace!! I mean, WAAAAAAAAAAAAAAARRRRRR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu