marți, 9 noiembrie 2010

HOMOSEXUALITATEA...PRO sau CONTRA?

Bună lume...

Pe zi ce trece, sântem din ce în ce mai răi. M-am uitat la TV zilele trecute, pe la ora 23 pe Discovery Channel, și era un documentar destul de interesant, legat de „problema” cu care se confruntă peste 50% din populația globului(mai ales tineretul), și anume „HOMOSEXUALITATEA”.


În acel documentar arăta cum se fac discriminări între tineri, din cauza orientării lor sexuale. După mine, toată lumea ar trebui tratată egal, doarece toți suntem la fel. Toți avem un nume, un loc în societate, și este nedrept să-i judecăm pe semenii noștri și să facem discriminare.

Eu nu judec pe nimeni și îi tratez pe toți la fel cum mă tratează și ei pe mine.

După părerea mea, homosexualitatea nu e o „boală”, așa cum consideră unii, și nu știu dacă se poate trata(bine, după noile descoperiri în materie de tehnologie chiar se poate). Este o chestiune la nivel mintal, și nu poate fi îndepărtată cu pastile, sau cu alte tratamente. 

Homosexualitatea reprezintă atracția unei persoane față de o altă persoană de același sex. 

Nu sunt în măsura în care să pot comenta, dar eu afirm următoarele: când vine vorba de iubire, nu se ține cont de vârstă, înălțime, greutate, naționalitate sau sex. Și spun asta fiindcă știu că omul nu poate controla ceea ce îi dictează inima, ci poate doar să se supună voinței ei. 

Înainte să închid acest post, vreau să spun că sunt CONTRA travestiților, transexualilor și altor specimene. Cu simplii homosexuali nu am treabă, sunt PRO.

...

Peace! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu