luni, 22 noiembrie 2010

FIRIZA ȘI OZN-urile

Hello tuturor. Am revenit după un weekend bine meritat, la Firiza.

Deşi credeam că voi avea parte de plictiseală, situaţia a stat cu totul altfel: m-am plimbat cu barca pe lac, am cântat, m-am simţit bine(excelent :D) şi cea mai interesantă şi scary chestie, am avut parte de ceva..puţin peste normal: am văzut două OZN-uri!!!

Poate mă credeţi nebun(poate că sunt), dar tot ce urmează să vă povestesc e absolut real(vă jur!). Sâmbătă seara, în jurul orei 22:00, am ieşit pe terasă(de la cabana unde am stat), şi m-am uitat pe cer. Era noros, doar luna se întrezărea ceţos prin norii denşi. 

Cerul arăta normal, cu excepţia unei chestii: în locul X(o să vedeţi mai jos locul X pe imagine), a apărut o stea. Am studiat-o cu atenţie, şi după câteva secunde, am observat ceva ciudat: "steaua" respectivă strălucea. Şi nu oricum, ci în trei culori intermitente care se schimbau de la o secundă la alta(roşu, albastru şi verde). 

Prima dată, am crezut că halucinez, dar totul a fost real şi s-a petrecut în faţa ochilor mei. Am luat un binoclu şi am încercat să mă uit mai de aproape. Am localizat obiectul, am reglat binoclul să pot vedea clar, şi am rămas mut: prin binoclu se vedea un obiect alb, de formă ovală care emitea o lumină albă ca un far şi strălucea în cele trei culori, dar culmea, prin binoclu era imposibil să văd strălucirea asta(adică, culorile). 

M-am tot uitat aşa la el, cu ochiul liber, apoi, din senin, lângă el, în locul Y a apărut o altă "stea" cu aceleaşi proprietăţi, dar cu dimensiuni mai reduse(adică de-abia se vedea cu ochiul liber, dar am stat foarte concentrat și am văzut-o). După un minut(sau nu chiar un minut), cele două ”stele” au dispărut. 

Oare ce să fie? Locatarii cabanei mi-au spus că nu e prima dată când apar acele „stele” stranii. Au spus de asemenea, că într-o seară, au apărut 7 astfel de ciudățenii și s-au postat pe cer sub forma Carului Mare, doar că în partea opusă a acestuia(deci clar nu a fost Carul Mare). 

Eu nu am crezut inițial(pe bune), dar m-am convins singur. Încă o chestie ciudată: multă lume a încercat să filmeze fenomenul, însă în locul acelor obiecte, în videoclipuri apăreau doar pete albe de forma unor norișori.(strange, nu?)

În fine, o să mai merg acolo(100%) căci vreau neaparat să studiez fenomenul cu un telescop(dacă o să pot face rost de unul), deoarece locatarii au spus că în nopțile senine se văd perfect acele ciudățenii.

În continuare, priviți poza cu punctele X și Y(reprezină locurile în care au apărut OZN-urile).


Bine, deci poza e făcută ziua, așa că nu aveam cum să fotografiez OZN-urile. Dar cu aproximație, acelea sunt locurile în care au apărut.

...

Priviți următorul video. Exact același lucru am văzut și eu, doar că nu se mișcau deloc, doar luceau.



OK, revin cu noutăți cât de curând pot. Peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu