joi, 18 noiembrie 2010

SLAVICI(2)

Hello...revin după o zi nașpa în care a plouat şi m-a udat...din nou!

Am revenit cu partea a doua din categoria "SLAVICI"! Fi-ţi atenţi!

Ştiri interne(din laboratorul de info :)) şi nu numai).

Miercuri, orele 8-10 dimineaţa. Test la info, 15 bilete(s-a crizat degeaba, că tot 14 au fost până la urmă..neh). În fine, testul a fost uşor(bine, cu caietul în faţă nimic nu e greu :)) ). Cică, "Doamna profesoară, pot să mă uit în caiet?" la care "Da, scrieţi pe caiete!"(LOL). După câteva secunde, vede pe un coleg că se uită prin caiet şi urlă "Dar nu cu caietul!!!"(LOL femeie, te hotărăşti odată? :-w). 

Joi, orele 12-13, ora de română. Discuţie amicală pe tema arborelui genealogic. A sunat cam aşa:

-Mă X(nu dau nume), tu eşti prost...

-Ce? Că proastă-i mă-ta!(scuzaţi limbajul ăsta, da citez :)) )

-Da nu-i mai proastă ca mă-ta! Mă-ta îi cea mai proastă femeie pă care o ştiu.

-Ce? Bunică-ta, poate!

-Bunică-ta, că o făcut-o pe mă-ta aia proastă care te-o făcut pe tine!

... " Am încheiat citatul. 

A, şi acum datele despre vineri:

Se anunţă o zi ploioasă, orarul e de la 8, că s-o crizat diriga şi nu mai mergem de la 10. 

Câţiva colegi vor pleca într-o excursie, le urez Drum Bun!

Noi, restul clasei ne vom desfăşura în condiţii normale(sau nu) orele...

La ora 13, elevii care nu au chef de sport vor părăsi incinta închiso..ăsta, liceului, fără a avea nevoie de bilete de învoire.

De asemenea, cei vizaţi(printre care şi eu) vor avea parte de un control:)).

Cam atât pentru astăzi! E u vă urez o noapte bună şi o zi plăcută în continuare(cum o fi şi asta, nu ştiu...:)) ).

Bye!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu