miercuri, 10 noiembrie 2010

SLAVICI(I)

Hello lume. Înainte să încep, vreau să mulțumesc cititorilor fideli(și celorlalți ocazionali) pentru atenția care o acordați acestui blog. So, I will keep going!!! :-)

Astăzi am avut parte de o zi..pff, bestială!!! A plouat(cu apă, bineînțeles) foarte tare(bine, exagerez) și mi s-a părut chiar mișto ideea de „free-shower in the street” :)). Deci, după ce am avut parte de un duș rece din cap până-n picioare, am ajuns într-un final acasă, unde am avut parte de un duș, dar de data aceasta, unul HOT :)). 

Bine, cred că v-am plictisit deja cu atâta pălăvrăgeală fără sens, deci să trecem la subictul propriu-zis :)).

La îndemnul unui prieten(Buftea:D ... Poate vrea să rămână anonim :)), în cazul ăsta nu e el :)) ), m-am gândit să fac o categorie despre pff, dragul și blestema..adică binecuvântatul liceu în care mai am de chinuit cam un semestru și juma :)), și anume „Colegiul Național IOAN SLAVICI”, Satu-Mare.

Încep în forță cu un articol bombă:)). Am văzut recent în „Info Slavici”, o foaie mică(nah, criză) ceva legat de Miss Boboc 2010, care nu cred(adică nu știu) că se mai ține din motive financiare(revin la „neh, crizăăă”), dar și din alte motive :)).

Cineva(acum chiar că nu dau nume) mi-a spus că a aflat de la altcineva, care a aflat de la un profesor(Doamne, încurcate-s căile Tale) „adevăratul” motiv pentru care s-a renunțat la „celebrul” Miss Boboc anual. Deci, fiți atenți(Unde ești tu, Țepeș-Doamne?), cică organizatorii(adică clasa XI-D, dar nu mă bag :-") le-au propus candidatelor de la Miss Boboc, că le asigură victoria:)), în schimbul unor plăceri(adică ce, le zic pe direct, adică numai dacă se f*t cu ei :)) ). Acuma, îs curios dacă au acceptat sau nu :-> . 

LOL, atâta e de zis!!! :))

O să mai revin cu „știri” în curând...

Înainte să închid oficial acest post, am făcut o poză la un pliant de la „celebra” pizzerie Don Corleone. Pff, limba română...săraca..mamă, ce dezacoarde:)).

 

Prin urmare, „La fiecare pizza comandată primiți cadou bla bla bla” ...lipsește tocmai verbul :))

Ok, oficial am închis!!!

See ya soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu