joi, 4 noiembrie 2010

MAD, MAD MAD...

”Neața lume, e o zi nasoală...nasoală rău.
Adică, în afara faptului că ploaia de gânduri nu a încetat, mă pregătesc să plec de bună voie de la ora de mate(shit, urăsc mate), relaxându-mă în sala de lectură, locul unde mă regăsesc mereu.
Așa, ieri am scris o scurtă idee despre gândurile care mă bântuie în ultima vreme. Am pus stop, pentru că, nu mai aveam nervi destui, dar continui acum.
...
Deci, trec printr-o situație nu prea roz, și asta datorită unui pitic și unui chior, care n-au făcut altceva decât să își bată joc de țară, să instaureze un regim mai rău decât cel Ceaușist(ăla era aur pe lângă ce e acum în Românica) și să scoată o țară întreagă pe drumuri, exact ca și în decembrie 1989, când noi am vrut DEMOCRAȚIE!!! Și exact asta avem acum. Fiecare face ce dorește, e țara lui „f*te-dute” sau cum să mă exprim eu. Deci, avem parte de dmocrație, fiecare e liber să facă ce dorește, dar fă dacă poți!!!
...
Oricum, asta o să se lase cu o nouă manifestație extrem de domestică, și se apropie...
...
Bine, am cam terminat deocamdată...Simt că nu mai pot nici scrie...Mă întreb până când voi mai avea și libertatea asta? Poate se trezește vreun luminat să interzică și expunerea punctului personal de vedere......Hmm...
...
Ok, lume, vă las acum.
...
„Să trăiți bine” că mai rău de atât nu se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu