joi, 25 noiembrie 2010

HARRY POTTER 7 - DRAMĂ TOTALĂ

"Bună dimineaţa lumee...cum o fost, cum aţi dormiiit?" aşa spune o vorbă bătrânească :P.

În fine, eu nu am dormit chiar aşa bine, din 2 motive:

1 - nu mi-a fost somn

2 - aseară, am reuşit să îmi fac, în sfârşit timp, pentru filmul pe care l-am aşteptat câteva luni bune, adică „Harry Potter și Talismanele Morții Partea 1”.
Așa, cum spuneam, l-am downloadat de pe net și am găsit și subtitrare(bingo!), așa că m-am pus să îl vizionez...
Hmm, pentru un format CAM(adică filmat din cinema) se vedea destul de bine, aș putea zice. Buun, m-a emoționat încă de la început, este excepțional firul poveștii, și totul începe într-o manieră dramatică(soundtrack-ul e bestial). 
E o dramă totală până în minutul 34(acolo s-a întrerupt firul:((, cred că i s-a descărcat bateria de la camera video celui care a filmat, deoarece de la minutul 34 încolo totul se vede într-o ceață extrem de enervantă, deci, m-am enervat și eu și am șters filmul...).
Păcat, tocmai când a fost mai interesant, s-a stricat imaginea. Acuma nu-mi rămâne altceva de făcut decât să mai aștept o altă versiune(dă Doamne cât mai repede una), deoarece trebuie neaparat să văd și restul filmului, e absolut superb, după mine e cel mai bun din toată seria.
...
În altă ordine de idei, vreau să revin la ideea principală, adică faptul că nu am dormit chiar bine, acum știți motivul..:)).
...
Vă recomand cu căldură filmul „Harry Potter and The Deatly Hallows Part 1”, veți fi impresionați și vrăjiți(pe mine unul chiar m-a vrăjit).
...
Revin cu noutăți curând...
Peace... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu