marți, 23 noiembrie 2010

MUZICĂ NEMURITOARE(-_-)

Hello lume. Am revenit la starea mea de „bine” și fiindcă sunt cam dezamăgit(din nou) de tot și toate. În fine, nu am de gând să vă stresez cu problemele mele, și de aceea m-am gândit la evenimentele din ultimele luni...

Bun, încep cu moartea Mădălinei Manole(încă o stea a muzicii românești de calitate a căzut), boala Elenei Cârstea(Doamne, mai ține-o în viață...) și cel mai recent și tragic eveniment, moartea poetului Adrian Păunescu(Dumnezeu să-l ierte și să-l odihnească în pace, căci merită...).

În continuare vă rog să ascultați și voi puțină muzică de calitate, muzică nemuritoare pe care v-o dedic cu cel mai mare drag vouă, cititorilor. 

1. CENACLUL FLACĂRA(veți auzi incomparabilele voci a următorilor artiști: Adrian Păunescu, Ana Maria Păunescu, Ștefan Hrușcă, Mădălina Manole, Mirabela Dauer, Elena Cârstea și multi alții).

„Să fim oameni pentru oameni,
  Mai curați, mai calzi, mai buni,
  Și să fim mereu aproape,
  Ca români pentru români..” 

2. TATIANA STEPA (Dumnezeu să o ierte și să o odihnească...acum cântă pentru îngeri...)






3. EMERIC IMRE(e bestial)

4. VALERIU STERIAN(Doamne, l-ai luat și pe el în sânul Tău, să-Ți cânte și Ție)


5. WALTER GHIOCOLESCU(pe verurile maestrului Păunescu - apropo, dacă nu știați, este profesor de matematică...)


6. POESIS(buni, buni...)


7. ECOUL(taci și ascultă)



8. MIRELA ATUDOREI(tot pe versurile maestrului Păunescu)


9. NICU ALIFANTIS

10. Un artist pe care îl respect din tot sufletul, îi doresc multă sănătate și o viață lungă, un artist care merită tot ce-i mai bun pe lumea asta, pe numele lui: ȘTEFAN HRUȘCĂ !!!




...

Sper că v-au plăcut!

Eu mă retrag acum, în speranța că am reușit să vă aduc voie bună și sentimente calde.

Pe curând... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu