joi, 25 noiembrie 2010

RĂZBOOOOOOOOOI!!!!!!!!!

Doamne, am revenit! Știu, mai repede decât am crezut!

Am aflat noutăți, și anume:

Daaa, s-a dat startul la Al Treilea Război Mondial(în sfârșit..O.O).

Cum au început și precedentele, așa a început și acesta. Acțiunea se petrece între Coreeni(ăștia nu-s normali, se bat între ei =)) ), și anume Coreea De Nord vs. Coreea De Sud.

Și cum nu ar fi de ajuns, acuma trebuie să se bage în seamă și chinezii(LOL, e de rău), și cică îi ajută pe nuștiu care din coreeni. Acuma rămâne de văzut ce vor face americanii.

Dacă ăștia vor acționa în vreun fel sau altul, atunci clară treaba că japonezii nu or sta și s-or uita unul la altul, ci vor intra și ei în „luptă”. Și de acolo, se vor extinde până la europeni, dar nu va fi așa interesant, că nu mai e Hitler(nici Stalin), deci România va rămâne neutră(Boc e prea mic să se bată, iar Băse deja are un ochi defect :)), dar nu m-aș supăra dacă i-ar trage un glonte în cap careva măcar lui Udrea(o urăsc pe ființa aia..) ).

În fine, încă aștept...eu sunt gata să mă avânt în luptă, cu arme sau fără(e criză, n-avem bani de arme, poate de jucărie..) și sunt gata să mor pentru țară(nu-mi vine să cred că am spus asta). Dar vreau și eu o statuie și să fiu recunoscut ca „Erou Național”. Parcă văd tăblița pe care scrie „monument ridicat în cinstea lui ..X.X.XX.X XX, care a murit ca un erou pe front, intrând ca boul cu o pușcă cu bile, fără încărcător, și a murit fiindcă a fost împușcat fără milă(bine, s-a împușcat singur când a văzut că celălalt măgar nu l-a pălit)...”.=))

Doamne, io chiar nu îs normal :)).

OK, acuma vă las...

FRAȚI ROMÂNI DIN LUMEA-NTREAGĂ, mai furați cât mai puteți/Bucurați-vă de viață, că sunteți oameni deștepți...=))”.

MESAJ PENTRU COMPATRIOȚI: 

Luați-vă puștile de jucărie în spate, sendvișurile cu miros de salam și I-Phone-urile încărcate la maxim și haideți pe mess..ăăă, pe front! Să murim(de râs) pentru țară!

HAAAAI....COREEA DE NORD(io cu ei țin :D, am o prietenă coreeancă și e din Coreea De Nord  :-P). 

Un comentariu:

  1. he :> eu tin cu cea de sud. no offence dar imi place mai mult aparenta lor democratica... + ca nu le-au gresit cu nimic (sau aproape nimic) celor din nord. parerea mea e ca ei o cauta cu lumanarea... whatever. pace sa fie

    RăspundețiȘtergere