joi, 28 octombrie 2010

BUCUREŞTI - LAND OF CHOICE + JOS GUVERNUL BOC!

Hello, oameni buni!  

Sunt proaspăt întors de la Bucureşti, unde am participat la MEETING -ul pentru MOŢIUNEA DE CENZURĂ. Înainte de a intra în detalii şi de a vă povesti în câteva cuvinte ce s-a întâmplat acolo, în faţa Palatului Parlamentului, încep prin a spune că urăsc BUCUREŞTIUL! Pe lângă faptul că traficul este practic insuportabil, există noi legi de circulaţie. Prin "noi legi de circulaţie" se înţelege că:

-este permis circulatul pe orice bandă, deoarece un blocaj este inevitabil.

-staţionatul pe trecerea de pietoni este şi el permis.

-pietonii pot traversa strada prin orice loc, mai ales printre autoturismele aflate în blocaje.

-parcările în staţiile de autobus, în locurile special destinate poliţiei, şi mai ales, pe trotuare, sunt de asemenea permise.

-în intersecţii este nevoie de 5 poliţişti pentru a dirija traficul care se desfăşoară normal, prin faptul că există câteva semafoare amplasate în intersecţie.

Aşa, trecem de la legi de circulaţie, la drumuri. Deci, pe lângă trafic şi blocaje, cum am mai spus, inevitabile, drumurile sunt în lucru, pe o porţiune de câteva sectoare, mai precis din sectorul 6 până în sectorul 1.

În concluzie, nu mi-ar place deloc să stau în Bucureşti.

Dar, am găsit şi ceva bun pe acolo: parcurile şi gazonul le ador!!!

...

Bun, să trecem de la descriere, la evenimentul de ieri. Încep prin a vă spune că, aflat prin mulţime, huiduind şi scandând în timp ce mă deplasam cu grupul spre Piaţa Constituţiei(sau a Unirii, că nu mai ştiu :))), am primit un fluier, sau cum îmi place mie să îi spun, "armă de scandal", astfel că, pe lângă huidueli am şi fluierat, acompaniat de alte mii de persoane cu flişcoaie :)) . Tot în mulţime, am avut parte de o criză de râs de nestăpânit, produsă de către un domn, care se chinuia să sufle într-o goarnă. Sunetul care a ieşit a fost asemenea unei vaci flămânde :)).

Şi cum înaintam spre locul de întâlnire(meeting înseamnă întâlnire) frigul se înăsprea, ploaia ne făcea farse nouă, celor cca. 30.000 de protestatari veniţi din toate părţile României cu autocare. Moamă, eu am numărat vreo 50 şi ceva de autocare, însă am omis coada de 4 kilometri în care s-au înghesuit mai mult de 500 de autocare.

 Prin urmare, am ajuns la locul de întâlnire, unde m-a apucat iar o criză de râs, provocată de unii protestatari, care scandau :)). Printre cele mai hilare cereri au fost : "VREM MOAŞTE!" , "VREM PEDALĂ DE AMBREIAJ!", "VREM CÂRNAŢI!" şi "VREM SĂ PLECĂM ACASĂ!" .

Aşa, după aceste scandări :)) am început cu adevăratele: "JOS GUVERNUL", "JOS GUVERNUL BOC", "JOS CU BOC", "O REVOLTĂ MICĂ ŞI GUVERNUL (NU) PICĂ(din păcate n-a picat), O REVOLTĂ MARE ŞI TU, MARINARE", "UNUL MIC ŞI UNUL CHIOR ŞI-AU BĂTUT JOC DE POPOR" şi alte huiduieli.

Experienţa a fost interesantă, aşa că am imortalizat-o în nişte poze:(priviţi)

5 poliţişti într-o singură intersecţie: :))

arcul de triumf :-D

la meeting :)



o biserica ce mi-a plăcut :)


Palatul Parlamentului(sau Casa Poporului) 





reporter tvr1 :) 

....

În mare, cam asta este tot. O să revin curând.

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!! 

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

 JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!JOS GUVERNUL!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu