joi, 21 octombrie 2010

WRESTLING ... :-8

Hello people ce mai faceti voi? 

Eu bine, navigam pe net plictisit cand am vazut o discutie "interesanta" despre wrestling, sportul cel mai iubit de copii. Am ramas socat cand am vazut cate injuraturi poate sa scoata un copil pe gura..bine, tastand :)) . App, mi-am amintit, astazi a intrat cineva* pe mess si mi-a zis: "Misto blog, da' iti lipseste ceva!" Am stat putin si i-am zis: "CE?" . Am primit raspunsul: "Diacriticile! 2010, traiesti in Romania, ce-ar fi sa le folosesti?" 

Deci, prin urmare, m-am decis să le folosesc...Aşa, continui povestea. Cum spuneam, se certau acolo pe youtube şi pe trilulilu pe un subiect: "UNDERTAKER E MORT!" .

Mă opresc puţin aici căci vreau să vă lămuresc. WRESTLING-ul(mă refer la WWE) este un sport periculos, dar nu atât cât credeţi. Toţi luptătorii sunt special antrenaţi şi execută fiecare manevră în aşa fel încât să nu îl rănească pe adversar. Deci, prin urmare, totul este regizat, JUCAT dacă vreţi, nu este real. Tot ce vedeţi este trucat, editat sau mai ştiu io ce metode se folosesc. Şi fazele cu "UNDERTAKER E MORT" sunt o prostie. Cică acu vreo 3 luni, cineva l-a atacat pe Undertaker şi l-a lăsat "într-o stare vegetativă", adică în comă. Este o prostie! Bietu om merita o pauză, aşa că şi-a luat un concediu şi el, ca mulţi alţi "accidentaţi grav" din WWE. Bine, bine, şi-a luat el vacanţă, însă trebuia cumva să dispară "oficial" din ring, şi pentru a creea senzaţie, repede au inventat la ăştia marii, o poveste, din care rezultă clar că Undertaker nu poate să mai lupte o perioadă, după care INCREDIBIL! MORTUL-VIU SE ÎNTOARCE! ... din vacanţă. 

Aşadar, oameni buni, fani ai lui UNDERTAKER şi nu numai, staţi liniştiţi că Undertaker e bine sănătos, doar că avea nevoie de puţin timp liber, o mică vacanţă să se relaxeze şi el...ce mai, nu mă mai prea uit la wrestling, dar am observat lipsa lui în ultimele luni...O fi avut şi el treburi de rezolvat...

Înainte de finalul acestui post, vreau să vă zic că şi eu, eram şi sunt în continuare "fan" UNDERTAKER, mi se pare cel mai bun "actor" din WWE, intrările lui FENOMENALE mi se par de-a dreptul scary, dovadă că băieţii de la pirotehnie şi cei responsabilii cu efectele vizuale se descurcă de minune! 

Pentru ultimele video-uri cu "plânsul şi disperarea" lui Kane, precum şi alte video-uri tari, intraţi pe site-ul pe care cred că îl cunoaşteţi destul de bine: 

http://www.wfan.ro

V-am lăsat! Până data viitoare, numai bine!(că mai rău nici nu se poate)




The Undertaker - Return Theme



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu