joi, 14 octombrie 2010

ZERO TV ATACA! :))

Hello again ..

Am revenit mai repede decat mi-am imaginat :)). Mi s-a intamplat sa intru pe messenger si am alfat de la cineva urmatoarele: 11.11.2010 - AL TREILEA RAZBOI MONDIAL.

La o prima vedere, suna ca o noua inventie marca O(zero)TV. Am dat search pe "GOAGLE" si am vazut un articol interesant. Si citez: 

"Nostradamus zicea în prezicerile lui că în data de 11.11.2010 v-a izbuni cel de-al treilea război mondial , prezicerile lui sunt întărite și de către prezicătoarea bulgăroaică Vanga care preciza : „Războiul va începe în noiembrie 2010 şi se va încheia în luna octombrie 2014. Războiul va începe ca unul obişnult, local, apoi se vor folosi arme nucleare şi apoi arme chimice“ și tehnologia web-bot care este specializată în predicții a prezis că războiul v-a începe în data de 08.11.2010 ."

Ok, suna bizar. Nu cred in previziuni sau clarviziuni, insa cand vine vorba de NOSTRADAMUS, sincer sa fiu, mi-e cam frica. A prezis mule si s-au adeverit. E adevarat ca nu toate, insa pe asta chiar nu pot sa o cred. Citez din Nostradamus:

"„Europa va fi invadată de o coaliţie arabo-chineză, iar războiul va începe la nordul şi la sudul Mării Negre, ceea ce va afecta şi România, însă nu foarte grav, pentru că ţara noastră, aşa cum Nostradamus a spus-o în repetate rînduri, este protejată de voinţa divină“ "

Bine, deci nu stiu ce intelegeti voi prin VOINTA DIVINA, dar :)) in niciun caz nu e asa! 

Si nu stiu ce cauta ARABII si CHINEZII in astea? Adica..DOAMNE!!! Nu mai zic nimic.

............

Nea Nicule, unde esti TU, sa-i vezi ce fac cu scumpa si iubita ta ROMANIE? Intoarce-te ca fara tine,...,santem ca si decapitati! 

...

Bye.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu