joi, 14 octombrie 2010

JALE .. DURERE ... E VAI ..

Buna tuturor.

Stiu ca v-am promis articole beton, dar astazi sunt extrem de indispus si simt nevoia sa critic...

Incepem cu ROMANIA, draga noastra tara. As fugi din ea cu prima ocazie care mi s-ar ivi. Am realizat ca nu se mai poate, fratilor!!! Deci, aseara, pe la orele 24:00 am deschis si eu tv-ul, si am nimerit pe PROTV. Toate bune...STIRI!!! Si se ziceau urmatoarele: proteste la finante, greve, proteste din nou, si tot asa. Vedeam, oameni buni, cum se imping muncitorii si protesteaza intr-un hal "civilizat"  pentru a-si primi dividendele, si pentru drepturile lor. Iar RESPONSABILUL ce credeti ca a facut? A inventat o "sedinta urgenta" si a scapat de huiduielile si scandalurile oamenilor, "evadand" din propriul birou prin usa din spate a cladirii, exact ca un HOT!

Dupa ce am vazut toate astea, m-am crucit si mi-am zis ca asa nu se mai poate! 

E jale, nu criza...JALE!!!

A venit momentul cand tebuie sa contrazic acea minte stralucita care a vorbit odata in felul urmator : "voi, tineri si scolari, voi sunteti VIITORUL!" Ei bine, cum se asteapta sa fim noi, astia tinerii, viitorul, daca nici macar nu avem unul? Adica, nu ne putem face unul pentru ca nu ne permitem. Si stau si ma gandesc: ce puii mei vor astia sa facem cu scoala? Adica, absolvim un liceu, poate, cu mila lui Dumnezeu, si o facultate decenta cat de cat. Si dupa aia, stam pe marginea drumului sau la vreun semafor(vorba unui FRATE de-al meu) cu diploma in mana, cu mainile intinse...asteptand tot mila lui Dumnezeu. 

Asa nu merge. Peste tot, criza, criza, criza, greve, proteste, scandaluri...DOAMNE! 

Ei bine, aici e vina ROMANILOR! Si ma opresc pentru a le transmite un mesaj celor care l-au ales pe acest "presedinte" : Dragi concetateni, eu nu am avut dreptul la vot pana in acest an, dar tin sa va multumesc celora care au vrut un viitor mai bun si un presedinte care sa il poata face. Iar voi, marea majoritate care l-ati ales, va doresc din tot sufletul sa va bucurati de situatia actuala, sa il pupati in fund si nu numai acolo pe acest INSTAURATOR de CIUMA PORTOCALIE!!! Ma adresez cu caldura si "fratilor" nostri din strainatate, care, cu atata sarguinta s-au deplasat sa voteze si au contribuit in realizarea prezentei situatiuni. Dragi concetateni de peste granite, va doresc atata bine cat ne de PRESEDINTELE noua si sa va bucurati si voi cat ne bucuram noi de situatia preenta. 

In incheiere, vreau sa va povestesc ceva hazliu :))

Am observat un afis foarte interesant pe o masina . Anuntul zicea asa: 

"DOAMNE, mi l-ai luat acuma pe artistul meu favorit MICHAEL JACKSON, pe actorul preferat PATRICK SWAYZE si pe alti oameni importanti. Mentionez ca parlamentarul meu favorit este TRAIAN BASESCU!"(subliniat :)) )  Asadar, omu' asta chiar are probleme(de natura economica, bineinteles). 

A, am gasit recent o melodie numai potrivita pentru acest post! Auditie placuta!


kaka-maka - Imnul Crizei caca maca 2010
Asculta mai multe audio pop


Scuzati-mi greselile de tastare, dar tremur de nervi!!! Bye! Revin! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu