miercuri, 19 octombrie 2011

TELEGRAME...:))

Tânăra soţie îi trimite de la spital o telegramă soţului:
"Scumpul meu Petre, alaltăieri s-a născut îngeraşul nostru de băiat. 
E dulce, dar din păcate eu nu am lapte, aşa că am fost obligată să angajez o doică de lapte din Grenada. Eu n-am nicio vină, dar se pare că din cauză că ea este negresă, pielea copilului s-a închis la culoare şi este aproape neagră. Te iubesc şi abia aştept să viu acasă cu odorul nostru."

Telegrama lui Petre către mama lui, proaspătă bunică:
"Dragă mamă, Anca a născut alaltăieri un băiat. Totul a decurs bine, dar ea neavând lapte, a fost obligată să angajeze o doică de lapte din Grenada care este negresă. Cum a început să alăpteze copilul, pielea lui delicată a devenit neagră. Anca n-are nicio vină că n-a găsit o doică albă. Te sărut cu drag, fiul tău Petre."

Telegrama mamei către Petre:
“Dragă Petrişor, mă bucur că sunt bunică şi vă felicit. Pot s-o înţeleg pe Anca, pentru că eu am fost exact în aceeaşi situaţie când te-am născut. N-am avut lapte şi a trebuit să te hrănesc cu lapte de vacă. Eu n-am nicio vină că ai ieşit un bou..."

2 comentarii:

  1. God asta-i cea mai tare chestie pe care am citito azi:))(avand in vedere si faptul ca azi am citit rezumate, alexandria, inorogul lui cantemir si istoria literaturii romane):)):)) nevermind:-j ok now i'm laughing way to much:)) miss u!

    RăspundețiȘtergere
  2. Shit...tre sa citesti fuckingurile alea?
    OMG, Mercy, God,,,
    I miss u too :*

    RăspundețiȘtergere