joi, 20 octombrie 2011

"AMPULLEN-KUR" SAU "MEDICAMENTUL-MINUNE"


























Prima dată când am văzut asta, în MIEZ6, am râs până m-a luat foamea.
Apoi, am căutat să văd dacă nuu cumva e FAKE, şi când am văzut că produsul în sine chiar există, iar am râs ca un tembel :))
Să fim serioşi, hai că, moneda din Botswana nu mai pare aşa ciudat, dar să mergi la farmacie şi să zici "Ampullen-kur", e deja deplasat =)) Şi totuşi, vreau să văd expresia de pe faţa unei farmaciste când întreabă cineva "e un produs, ăăă, da, cu pielea, ăăă, da, "ampulencur" =)) Pe bune, nu e genial? :)) Cred că un tataie pe acolo şi-ar face cruci şi cu stânga când ar auzi ce "are" respectiva:)) 
Oricum, nemţii nu sunt deloc vinovaţi pentru ceea ce ne iese nouă, românilor :))

8 comentarii:

  1. Se spune ca producatorul medicamentului nu stia ce nume sa i pun. Intr-o seara se gandise la ce are el in cap, in cap nu avea nimic, insa in fundul lui cel mare si scarbos avea o....

    RăspundețiȘtergere
  2. Reclama: Mda Fiti pe faza Merge o batrana la farmacie la farmacie si intreaba Buna ziua Aveti Pullent Kur? :)) Ce sa am doamna? :OBatrana: AmPullen Kur Farmacista:Da nu ma intereseaza ce aveti dumneavoastra in cur =))..Batrana:Doamne medicamentul ampulenkur aaaaaaaa . De cand Folosesc Ampulenkur viata mea sa schimbat pot sari mai sus :X :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim, la un nivel mai avansat aș spune „Nu zău?”, dar merg pe mediocritate și zic „Câte???” :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima oara cand am auzit de asta a fost acum doua saptamani, intr-o excursie, si as putea folosi expresia ta "am râs până m-a luat foamea". azi mi-am amintit de "medicament", si am cautat pe google sa vad daca nu e vreo gluma, si primul lucru pe care l-am gasit a fost postarea ta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. intradevar, eu chiar am pule-n cur. si vreau sa marturisesc ca ma simt destul de bine.

    RăspundețiȘtergere