vineri, 7 octombrie 2011

BREAKING NEWS!(LEGAT DE BLOG)

Hello, lume!
Mă adresez vouă cu o deosebită căldură, într-o frumoasă zi de octombrie 7.
După cum aţi văzut(sau nu), am făcut ceva schimbări, pe ici-colo, în ultima vreme am început să vă dau mai multă muzică sau creaţii personale(versuri, texte). 
Să nu credeţi că am rămas fără idei(noooo fuckin way), însă am stat, am cugetat şi am ajuns la următoarea concluzie: cu toţii vă uitaţi la TV(bănuiesc), şi cunoaşteţi toţi ce se întâmplă în lumea politicii, în lumea showbizz-ului, etc. Deci, prin urmare, nu are rost să fac rezumate la nişte "reluări" găsite pe net, pur şi simplu nu are rost(doar dacă este ceva foarte interesant şi merită parodiată ştirea, o fac cu plăcere :D).
M-am mai gândit la ceva: măcar o dată pe lună(asta îmi propun) să fac prezentarea/rezumatul unui film(nou sau nu). Am să aleg doar filmele care mie personal, mi se par/mi s-au părut destul de tari pentru a le face o prezentare. De asemenea, poate o să fac câte o parodie la filmele care merită acest "tratament" :)).
Legat de muzică, am să răspund celor care m-au întrebat de ce nu promovez muzica românească de actualitate. Răspunsul este unul singur: NU MERITĂ. Prin urmare, m-am decis să promovez orice cântec nou care apare, dar care să îmi producă un impact emoţional destul de puternic ca să merite să scriu despre ce am simţit când l-am ascultat. 
În mare parte, cam asta ar fi...
...
A, da: dacă aveţi orice fel de material(audio/foto/video/text/etc.) amuzant, interesant sau neobişnuit de interesant, trimite-ţi-le pe e-mail la adresa angel_in_disguise@yahoo.com alături de detaliile/descrierile necesare, pentru a putea fi publicate pe acest blog :)
De asemenea, orice întrebări/nelămuriri/îmbunătăţiri/propuneri aveţi legate de blog, aceeaşi adresă vă stă la dispoziţie oricând.
Mulţumesc anticipat.
Pe curând...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu