miercuri, 26 octombrie 2011

CURBA LUI HUIDU!!!!

Salutare, baieti si fete.
Nu scriu de la mine de la "birou", deci nu am diacritice...this is it.
...
Ce vreau sa spun, mai de actualitate, asa, sambata noaptea spre duminica, am trecut, in drumul meu spre casa prin Timisul de Sus, si prin "curba lui Huidu".
Ceea ce vreau sa spun este ca, din pacate, nu se poate da vina pe "derapaje", iar Serban este vinovat in proportie de 80%.
Nu se poate circula cu o viteza mai mare de 50km/h, daramite peste 100...
...
P.S.: Dupa ce am trecut prin curba aia, soferul microbusului a lovit o caprioara...
O sa devin putin "Dan Diaconescu" si am sa declar :
"Curba aceea este defapt un loc al mortii, oameni si animale si-au pierdut viata in apropiere. Sursele spun ca aceasta curba din Timisul de Sus, este una blestemata si ca acolo si-ar fi pierdut viata si celebra Elodia Ghinescu. Noi nu putem decat sa il invitam in platoul ZEROTV pe Serban si sa ne declare el adevarul.
De ultima ora: se speculeaza ca Oana Zavoranu ar fi mers la vrajitoare si ar fi platit ceva pentru a-l blestema pe realizatorul TV.
Transmisiune in direct si in reluare in fiecare zi la ZEROTV, nu uitati, votati Dan Senzationecu pe post de presedinte al toaletei,aaa, al ROmaniei, ma scuzati! :)) "
...
Am incheiat aici momentul satiric si trecem la seriozitate.
In cel mai serios mod posibil, va spun La Revedere, fara diacritice :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu