vineri, 14 octombrie 2011

D'ALE LU' MISTĂR IUTUB...

Deci ori am impresia, ori ăsta din titlu a înnebunit cu totul(frază fără sens, evident....)
Nu o zic doar aşa, că nu am ce zice, deşi aparent cam asta ar fi ideea, dar am dovezi:


























Pentru început, amintim de ăla..cum îi zice, câinele ăla cu fălci..ăăă, daaa, Pitbull, exact, ăla care strică orice piesă în care se bagă ca musca în ...oală :)). Seamănă izbitor cu Pitbulu" românesc, pe numele lui real, Guţă, doar că îi lipseşte pălăria de paie în cap, că femeile care dansează în spate şi în faţă le are...deci no comment, Guţă de America alias Pitbull.
Nu pricep totuşi ce ar căuta în lista de sugestii când eu, se vede foarte clar că îl căutam pe Ghiţă Munteanu(ioi ce dragă mi fiinţa asta, să-i dea Domnul sănătate!).
Colac peste pupăză, găsim următoarele "sugestii" foarte asemănătoare:


























Yeah, s-a ţicnit lupu, adică tubu cu videoclipe:))
Nu mă credeţi? Priviţi şi mai jos...


























În ritmul ăsta, când o să o caut pe Mărie din Carey o să mi-o dea pe Prinţesa Ruginită, sau când o să îl caut pe Patrick Swayze, sigur mă procopsesc cu Adrian Minunatul...:))
...
Aşadar şi prin urmare, să ne delectăm cu ceva "normal", după toate tâmpeniile lui Mistăr Tub:))



Cine trece valea seacă, cu hangerul fără teacă?
=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu