joi, 6 octombrie 2011

FANTOMA DIN MAGAZIN...FAIL!

Hmm...poate că înainte, o ştire de genul ăsta mă punea pe gânduri..yeah dar de data asta, m-a făcut doar să râd şi să-mi fac cruci.
Ok, să vă spun despre ce este vorba.
La (i)REALITATEA TV, am văzut o mega-ultra,mă rog ştire senzaţională care, pun pariu că a făcut ca toate babele, mă scuzaţi, babetele care se uită să scoată un "ooooh!!!".
Evident, rating-ul spune tot, şi cum e nevoie, umblă ei ce umblă pe Iutub, gugălesc ce gugălesc, photoshopează ce mai pot şi ei şi bingo, titlul sună cam aşa:

Camerele de supraveghere dintr-un magazin britanic au surprins o siluetă misterioasă 

 Okay, n-am absolut nicio idee de ce trebuia scrisul ăsta uriaş şi sinihiistru.
Ei bine, să vedem şi descrierea ştirii:

"Întâmplare stranie într-un magazin din Marea Britanie. Camerele de supraveghere au surprins silueta unei femei care se plimbă, în toiul nopţii, prin clădire.
Angajatul care a urmărit imaginile este îngrozit şi crede că ar fi vorba de o "fantomă". Magazinul a fost construit pe locul unui fost orfelinat din Epoca Victoriană, motiv pentru unii să creadă că ar putea fi vorba despre spiritul unei fetiţe care a murit în acel cămin."

Bun. Punem pe pauză. Ce găsiţi familiar în această descriere?
... .... .....
Vă spun eu ce: un episod foarte reuşit, de altfel, din seriile SUPERNATURAL, mai precis, sezonul 1, legat de un orfelinat care s-a închis şi pe acolo cică, da cică ar mai "bântui" spiritele unor copii care au fost torturaţi.
OKAY, nota 10+ pentru episod, şi nota 5- articolului.
În primul rând, descrierea este foarte neclară şi e demnă de un scenariu de film horror. Apoi, e evident, vorbim de (i)REALITATEA TV, găsim nişte greşeli, pe ici, pe colo. 
Adică băăăăă, e vorba despre o FEMEIE sau o FETIŢĂ? Nu aş comenta nimic, dar ştim noi ce sunt mai dezvoltaţi la femei decât la fetiţe şi asta ar putea da o umbră de mister în rândul bărbaţilor de seamă. 
Nu contează asta, oricum, că tot vorbesc de unul singur, voi poate nu aveţi habar ce tot încerc să spun, să privim cu atenţie video-ul(DA CU ATENŢIE AM ZIS!!! :)) ):



Da, şi io bag "#"¤ în reclamele lor.
Mă rog, în cazul în care video-ul nu merge, găsiţi ştirea AICI.
...
Aţi urmărit video-ul, nu? 
Recunoaşteţi, sunteţi terifiaţi! 
Sau asta, sau vă amuzaţi puţin.
Una peste alta(sau pe sub, cine ştie), să vă spun ce am observat eu prima şi prima dată: mulţumită cadrului care surprinde "fetiţo-femeia" aia în toată splendoarea ei, dacă priviţi cu atenţie, aceasta priveşte FIX în camera de supraveghere. Nu ştiu dacă stă pe gânduri sau nu, cert e că după ce priveşte atentă acolo, îşi continuă "bântuiala" până după acea perdea, ceea ce mă face să fiu puţin sceptic. Tipa aia venea de la duş şi avea un cearşaf pe ea plus o mască cosmetică pe faţă şi ăştia au considerat că e spiritul unei fetiţe decedate într-un sanatoriu? Milă....
...
Plus că decorul este favorabil unei bântuieli ca la carte..spaţiul întunecat, normal că se vede foarte bine albul ăla pe negru(wtf, nu trebuia să fie negru pe alb? mă rog...da ce mult mă rog io mai nou :)) )
Mai lipsea regizorul să şuşotească ceva pe acolo gen 
"Not now..slow, don't look...I said DON'T LOOK HERE, BITCH!!! So, slow..move like ... SON OF A...you must move like a ghost, don't...FUCK! Don't jump! Okay, start again...OKAY, good, good, very goo..WHAT THE HELL? I SAID DON'T LOOK HERE! Again...Don't..hide over that..oh please, my son is eight and he is not gonna believe this shit..."
...
Oricum, după ce m-am uitat de vreo 10 ori la videoclip, timp în care am tremurat de mama focului(OMG! OMG! OMG! O să mooor!!! :(( ), ceva a făcut BLINK!(s-a aprins un beculeţ pe undeva) şi am făcut o constatare:
AIA E ELODIA!!! Altfel nu îmi explic de ce taman pe (i)REALITATEA TV au dat ăştia o astfel de ştire, când ştim că prin America/Anglia, bântuie libere sute de fantome pe minut şi televizarea lor nu reprezintă ceva ŞOC!
...
Am lămurit deci şi această nelămurire lămurită nelămurit de nelămuritorii lămuritoarei televiziuni nelămurite (i)REALITATEA TV.
...
P.S: Rog fantoma să fie mai atentă când iese din duş. 
P.S.S: Pun pariu că nu aţi observat data filmării, adică iulie, ceea ce face ca ştirea să nu fie chiar aşa de "actuală"..deah, românii...
Toate cele bune! "#¤#"¤"!#¤#"%#!"#¤!#" (Era să zic ceva, dar am decis să tac şi să rămân filozof).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu