luni, 17 octombrie 2011

DESPRE X-FACTOR, FENOMENUL DIN ACEASTĂ TOAMNĂ...

Da, ştiu, mulţi dintre voi m-aţi acostat cu întrebări gen "Băă...a început X-Factor...", sau "Mă, de ce nu scrii şi tu pe blogu ăla despre X-Factor?" 
Prin urmare, m-am decis să răspund insistenţelor şi să fac un articol pe această temă. Iată ce mi-a ieşit:

"Într-o galaxie mult prea îndepărtată, far far ăuei, într-o ţară despre care nu am chef să comentez nimic, s-a instalat în anul 2011 după Cristoşel, fenomenul care aduce, anual peste 40 de milioane de euro unui singur om, şi anume, fenomenul X-FACTOR!"
Ce faină introducere mi-am tras :))
...
Revenind la lucruri serioase şi nu prea, să vă spun părerea mea 101% sinceră cu privire la X-Factor. 
Încep cu locaţia: DE CE ROMÂNIA? În plină criză economică, ăştia au bani de X-Factor...paradoxal. Mor oamenii de foame şi se uită la X-Factor. 
Asta e una. Altă chestie, ce caută MIHAI MORAR în juriu? Adică, nu ştiu să aibă vreun studiu muzical(nici nu m-am documentat, s-ar putea să greşesc), şi doar faptul că e din ăla la Radio ZU(urăsc postul ăsta de radio) e suficient să fie membru în juriu?
ADRIAN SÂNĂ, un alt om care m-a enervat încă din prima transmisiune televizată a audiţiilor X-Factor, nu văd ce rost are el acolo. Defavorizează muzica bună, se strâmbă când aude de Shania Twain, Elvis Presley, şi incredibil, tresare când aude "Danza cu curu", "Inna Menghina", şi etece-uri. 
PAULA SELING, singura care merită locul ei în juriu. Este corectă, sinceră şi apreciază tot ce e frumos, chair dacă e "vechi" sau "apus". 
...
Asta fiind zise, trecem la altceva. În continuare, fac prezentarea scurtă a câtorva "oameni"(o să vă daţi seama mai târziu de ce am pus ghilimelele) care m-au impresionat, într-un fel sau altul.

Încep cu un cunoscut de-al meu, şi anume EMIL V. din Constanţa. Acest băiat, are o voce unică, fermecătoare şi potrivită rock-ului :) Reacţia lui Sân(ă) a fost ceva de genul "eşti din altă epocă, nu asta căutăm la X-Factor, bla bla bla, nu eşti de actualitate, răspunsul meu este NU!" . Paula, vizibil deranjată, îi dă răspunsul pe care îl merita, adică DA. Se găseşte el, unicul Mărar să comenteze răspunsul Paulei, şi se lasă cu ceartă :)) O ador pe PAULA SELING :D.

















Tot în seara cu pricina, o concurentă mi-a atras atenţia în mod special, şi nu doar pentru vocea absolut splendidă.
















Da, are un corp superb pe care ştie să şi-l pună în valoare :)


Următorul, m-a făcut să mă dau cu capul de perete. Atâta prostie mai rar pe la noi, şi totuşi, există.
Nu ştiu cum, dar badea Gheorghe ar zice ceva de genu "No, şi-apoi să nu îţi faci cruci?" 
Priviţi acest specimen, pe care eu, personal, cu greu îl clasez în categoria Homosapiens sapiens. 
Tipul ţăranului moldovan(cumva, îmi aminteşte de Mioriţa :)) ) se oglindeşte perfect prin ocherii de Harry Potter ai mistărului fără factor X, defapt, nici factorul A nu îl are. Acest animal înzestrat paradoxal cu materie cenuşie, dar împrăştiată, se ocupă cu analiza ştiinţifico-fantastică a galiţelor lui, şi crede că, dacă stă sub un prun şi "cântă", îi va pica mărul lui Newton în cap şi va avea şi voce :O(nu, nu am greşit, mărul să pice din prun...) 
Oricum, el visează, cu sticla de pălincă lângă el, că este un mare cântăcios şi se şi duce, citez "cu toţi banii pe care i-am strâns" la Bucureşti, la audiţiile X-Factor. 
Acolo, fără susţinători(honestly, cine naiba să se ia după un ţăran moldovean cu baiuri la bilă?), el "se screme" pe o piesă a lui Mioara Velicu, parcă, nu sunt sigur, da nu e interesant, şi, culmea, S(p)ână consideră că e bun, de îi dă DA. 
Paula, o iubesc pe fiinţa asta, am mai zis, îi spune clar în faţă că nu are nicio treabă cu muzica şi îi dă un NU 101% meritat. 
Intervine Mărar, care, culmea, vede în Mistăr Pottăr de Moldova un mentor, un om, un geniu, dăăăă, doar i-a picat mărul lui Newton din prun(sau, mai probabil l-a lovit fulgerul lui Franklin) şi, spre uimirea Paulei, îi dă un "categoric DA".
Oricum, m-a distrat la BootCamp, că nu a ştiut să lege nici două cuvinte din piesa lui Bruno Mars, "Just the way you are".

















Acuma pe bune...eu totuşi zic că banii stricaţi de-a #¤" pe bilete de tren la Buchareşti, putea să îi folosească la altceva, de exemplu, să îşi facă ceva analize LA CAP! 

Alt "fenomen straniu" LIVE! Ea este o entitate venită de pe undeva, nici ea nu ştie cu exactitate de unde, posedă o voce inegalabilă şi ea, ATENŢIE MARE! ea, tanti asta, vorbeşte LIMBA UNIVERSALĂ A TERREI!(ceva de genul "magara...aha bava kala, kala baga iala fala").
PARADOXAL, se crede a fi chiar FECIOARA MARIA! 
Şi citez, "Dacă eu nu merg mai departe, TERRA e în pericol!" Fenomenal...
Mă întreb de unde atâta incultură...mai rău, e Maramureşeancă, ne face zona de ruşine...
Mai e şi ceva "măicuţă" la o mănăstire...grav.


















"Kala fa bure ldksah dka iors fala bala kala mala eta regovena sima la kala bala oala je me sela kala desa mala kala vala bara kura mara lura sura pura mala kala nea costical la kala bala mala gara aseche goara mala kala bala sara tara mi se rupakala mala pala..." Am înnebuniiiiiiiiiiiiiit. Sunteţi în pericol!!!!
...

Cel mai rău îmi pare de tanti ce urmează, că a făcut o mare greşeală.
Dacă la audiţii a impresionat plăcut cu o interpretare frumoasă, zic eu a piesei "De-ar fi să vii"(Mihaela Runceanu), la Boot Camp s-a smiorcăit aşa "Ol dă pipăl tunaaaait ar getin tututu haig..."(Inna Meschina :D )

















Şi am păstrat pe final cel mai normal personaj care m-a impresionat în mod plăcut.
Zic şi spun că nu are voce bestială, dar are o carismă de necrezut. Ochii ăia nu sunt umani, frate...
Ca să înţelegeţi despre ceine vorbesc:


































ĂSTA, băiatul ăsta ar merita banii puşi în joc. Nu ştiu de ce zic asta, chiar n-am nicio idee...
...
Înainte să închei oficial, îi mai postez pe următorii care mi-au plăcut:







exact, nenea cu cocoşu :))













Asta are voea lui Rihanna şi e blondă!!!
















Nu mai ştiu acuma, am luat poza săptămâna trecută :))










Deci, am reuşit să finalizez şi acest articol. 
Mărturisesc un somn bun întru odihnirea oaselor.
Aştept deşteptarea proştilor şi dispariţia PDL-işitilor ce va să vie. AMIN!
...
Ala kala bala oala! (Pe curând...)

6 comentarii:

  1. Ce-a mai tare faza a fost cu baba aia. In ce plm de limba a vorbit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Omu', LIMBA UNIVERSALĂ A TERREI! :)
    Ala kala bala oala :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dudem you write voea-->vocea, ceine-->cine, since you helped me i will help you back. And now the biggest dissapointmet is that you actually read the post before posting it:))):)) Ala kala bala oala? It is just me or the correct form is ala bala portocala, or it may be akala bakala portolakala, or something else, nevermind:-j. Picture with the aragaz is coming soooooooooon.

    p.s don't hold your breath

    p.p.s I have to lear by tomorrow 3 pageg A4 and to read a book.

    p.p.p.s guess what i am doing? Answer:I do not learn:))) hahaha got it hahaha:)) ok now i'm just being stupid:)) miss ya!

    RăspundețiȘtergere
  4. ell..am stat la post mai mult de 1 hour, so, I didn"t checked it before posting it..
    Ala bala kala oala...this is the correct form :))
    So, learn baby learn :))
    I wait for aragaz :))
    Miiiiiis ya :D I"m comingggggg home :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ok damn it aragaz azi iti fac poza sa-ti dau 2 de nu:)) si inca ceva ce am uitat sa-ti zic prima data: MANCI CACTUSU` ca mie-mi place de Mihai Morar:X>:P Miiiiissss uuuuuu>:D<

    RăspundețiȘtergere