duminică, 9 octombrie 2011

"SLOWDIVE" SAU MUZICĂ DE ÎNGERI...

După cum am spus şi o repet, nu am de gând să promovez aici pe blog toate căcaturile comerciale, în schimb promovez muzica de calitate, iar astăzi am de gând să vă prezint o trupă care merită toate aplauzele din lume şi nu numai.
Trupa se numeşte "Slowdive", după cum aţi aflat deja din titlul postării, şi am dat de ea accidental.
Cum? Foarte simplu...savuram fiecare moment dintr-o dramă pe care nu o să o uit prea curând, este vorba despre "Mysterious Skin" , mai precis, apar câteva piese pe coloana sonoră a filmului.
Mi-am zis că nu am de gând să copy-paste biografia trupei, şi deci nu o fac.
Detaliile le găsiţi AICI , eu mă ocup doar de exprimarea propriilor impresii legate de ceea ce cântă.
Cum spuneam, piesele de pe coloana sonoră a filmului respectiv m-au făcut să descarc discografia completă şi nu am fost dezamăgit deloc de ceea ce am putut auzi după.
În continuare, vă prezint coperta albumului care m-a impresionat cel mai mult, şi sper ca şi pe voi să vă facă virgulă curioşi:



Este primul lor album şi se bucură de o copertă...eu zic, BESTIALĂ!!!
Şi că tot vorbesc aici, fără să ştiţi despre ce, haideţi să ascultăm împreună nişte voci angelice:
(o să pun 2 piese din coloana sonoră a filmului de care vorbeam mai sus)





Asta ultima este favorita mea :)
...
Mă rog, nu ştiu în ce măsură v-au plăcut sau nu, însă mie, pot să spun că mi-au intrat direct acolo unde doare mai tare(sufletul, să nu se înţeleagă prostii).


Prin urmare, dacă vreţi, discografia o găsiţi AICI.
Pentru alte "mostre" accesaţi Iutubul.


Pe curând...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu