luni, 21 martie 2011

O LUME NOUĂ

Da, chiar așa. Astăzi, am întâlnit câteva persoane care fac parte din cei 1% care mai pot fi considerați „oameni” în Românica. Să detaliez:

Un șofer extrem de amabil, care, nu numai că mi-a acordat mie prioritate de trecere, cu toate că nu mă aflam la o trecere de pietoni, m-a făcut să și zâmbesc. Foarte frumos din partea lui :).

O doamnă cam la vârsta a doua, s-a apropiat de mine la o trecere de pietoni prevăzută cu semafor, și în timp ce așteptam culoarea verde, mi-a adresat câteva cuvinte care m-au făcut să zâmbesc, din nou: „Tinere, nu mă pot abține, îți stă foarte bine așa, semeni cu cineva, dar nu îmi vine în minte. Multă sănătate!” :) Mulțumesc doamnei pentru urări, așa ceva întâlnești mai rar. :)

Răspunsul l-am aflat abia mai târziu, când, pe trotuar, aflu următoarele, de la cineva: „Să știi că semeni cu Michael Jackson, ești cumva fan?” Mda, mi s-a mai spus. Mulțumesc pentru asemenea complimente, îmi fac ziua mai bună.

Și da, cineva mi-a făcut o surpriză extrem de plăcută, și îi mulțumesc și prin această cale. A fost o zi destul de bună, zic eu.

Prin urmare, poza zilei de astăzi este:

Îmi place simplitatea cu care a fost făcută. :)

2 comentarii:

  1. Hmmm... frumos, chiar mai exista astfel de oameni, pacat ca sunt majoritatea trecuti de tinerete, si tineretului un astfel de comportament nu i se pare "cool", cat despre poza, e superba:X Ador pozele de genu':P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti singura :) si eu sunt mort dupa poze vechi :D

    RăspundețiȘtergere