luni, 14 martie 2011

DE-ALE „INTHERNETH-ULUI”

Hello la toată lumea.

Oficial, aveam altceva pregătit pentru astăzi, dar am renunțat la idee, în favoarea alteia.

După cum bine știm deja, HI5-ul este foarte la modă printre o clasă de oameni(nu contează...), și este un fel de site de socializare, sau un site unde poți să arați „ce deții”.

Eu am găsit câteva chestii, precum:

Bine, nu se pune rozul ăla infect :)). Dar mă zgâlțâie pe creier câteva „mici” detalii:

„editzie” echivalentul real al cuvântului „EDIȚIE”, „Dak” - ar fi trebuit să fie „DACĂ” (fată dragă, „dak” așa încerci tu să pari inteligentă, să „shtii” că nu-ți iese :)) ). Și ultimul lucru, prea multe semne. Sânt curios, așa ai invățat la școală că se redactează un anunț??? ...Durere...nu alta.

Și trecem la:

OK, pe lângă faptul că „numele” nu îl pot descifra(până și egiptenii au folosit un limbaj hieroglific mai descifrabil decât ăsta), apar niște cuvinte extrem de „messenger-style” : încep traducerea, deci:

„skumpik” - era greu dacă scriai „SCUMPICĂ” ? Sau „SCUMPĂ”? ... Văd că da....

„te besk” - deci eu turb când văd așa ceva în fiecare comentariu. Măi fraților, comment nu înseamnă să bagi de la tine „te besk...skumpik....” și alte „expresii” de acest gen. Comentariu în sine, e un mesaj pe care îl lași fie cu anumite complimente(reale, nu inventate), fie cu îmbunătățiri, idei și nelămuriri. :) Așa, nu mai zic nimic de „dol d uh” și „pwp” ...

Ba da, m-am „prinsz” cât de analfabetă ești ...

Și tot „ea”(nu-i divulg numele) este autoarea de drept a următoarelor expresii :

Ce se mai transformă limba română...pff. Da, sunt și alte cuvinte, dar trebuie mers la școală pentru a le putea folosi...

Cred că era „cu zâmbetul pe buze” că altfel, nu găsesc vreo logică „mesajului” ăstuia..

Mda, sincer, am pufnit în râs când am văzut asta :)). OK, nu o condamn că a scris greșit, dar nici nu s-a uitat pe urmă la ceea ce a scris . Trist...foarte trist.....

...

Și închei în stil mare: cine ghicește numele următoarei Haifaiv-iste :)), primește o excursie în Cuba:

Vă dau niște indicii:

-cred că mănâncă toată ziua biscuiți

-îi place(e îndrăgostită) de înghețata de căpșuni

-da, e româncă ...

Deci, concursul este valabil până pe data de 14 martie 2012 :)) Aveți timp, nu vă grăbiți.

--------

E trist...se întâmplă numai la români. Priviți cum se comentează în alte părți:


Mda, așa mai merge. Fără atâtea hieroglife, semne, emoticoane. Pur și simplu: „cute, and you have pretty hair” - la noi, asta ar fi ceva de genul „doolshe besk la uh...shmekera freza” și o sută de semne.

...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu