joi, 3 martie 2011

(I WAS) BORN THIS WAY ... :)

Hello...Primăvară! (da din părţi, primăvară...că e frig ca franţu' şi în plus dumincă arată ăştia ninsoare..OMFG! OMFG! :)) ori li s-a stricat meteometrul ăla =)) ori Dumnezeu încă nu s-a întors din vacanţa tropicală...Om trăi şi om vedea!)

Am lipsit din motive bine întemeiate(habar nu am de ce am lipsit :)) ), dar am revenit(în fond, asta contează). Aşa că, dragi cititori fideli, bucuraţi-vă! OBSERVATORUL(OCHIUL, tăt acolo-i) REALITĂŢII IS BACK!!!

Şi nu, nu m-am inspirat din celebra replică a lui Swarzenslănină din filmul "(Ex)terminator"(aia sună "I'LL BE BACK!" şi el s-a întors de vreo 3 ori încă, apoi s-a gândit să îl lase pe altul să extermine robotul ăla...whatever).

Pentru azi, m-am gândti şi nu m-am tare gândit ce să scriu. Noutăţi, sânt destule, aşa că, dat fiindcă mi lene să fac N posturi, le intercalez aici :

BIEBER-ON A CHELIT!!!

Daaa, dragi obsedaţi-obsedate de "frumuseţea" puţoiului ăluia internaţional, aţi văzut, n-aţi văzut, vă arăt io:

Deeeci, io când am auzit chestia asta, am fost în extaz!!! =)) Acuma nu ştiu cât de veritabilă e faza, dar mi-ar place să fie adevărată, că acuma parcă arată mai oribilos ca înainte!!! Go on, puţăă, adică biberon(până la stadiul de puţă mai ai de avansat:)) ).

SATU-MARE FII MEREU...PLIN DE ŞCOLI...CĂ-I TARE GREEEEU...

Nu am zis la întâmplare...Se făcea că mă plimbam, rătăcind în căutare de...nu ştiu ce căutam, în fine, şi am dat peste una, alta...

Deci, da, nu tare am ce să zic, că, din păcate, e plină lumeacde oameni din ăştia, cu virgulă cultivaţiuni :)). Iară dacă e greu "să pună punctul" pe "I" , atunci o să ne servească cu "CARTOFI PRĂJIT" , să înţeleg că unul dintre ei e norocosul prăjit, restuuuul,....:))

Aşa, apoi, tot umblând, cu gândul la o porţie de "cartofi prăjit", am mai văzut câte ceva, şi mi s-a părut amuzant:

Asta mi se pare o veritabilă reclamă la "POLAR-Ca să nu îngheţi de frig...". Nu contează că nu este loc de dormit, mâncare, sau alte condiţii, sursa principală de viaţă, precum şi salvarea unui cetăţean o reprezintă acest elixir al vieţii veşnice :)) , consumat de plăcere în noaptea geroasă.(beţi cu încredere, o să fiţi în Hawai, deşi afară sunt gradele cu minus :)) ). - P.S.: În sticlă mai era ceva .. :)) deci şi-a păstrat puţin elixir şi pentru la noapte :)).

Prin urmare, din astea vezi...Ar mai fi noile tomberoane, dar alea nu intră la discuţii, dacă e să o luăm aşşa, tot pe jos e mai interesant să ne descotorosim de gunoaie...Plus că e prea complicat cu atâtea categorii de gunoi: HÂRTIE, PLASTIC ŞI STICLĂ. Ce-i prea mult, îi prea mult :)) Noi iarăă sântem (încă) într-o criză, aşa că nu tare avem de unde scoate gunoaie :)) Whatever...

UUUUUUUDREA!!! =))


Trist...foarte trist... :)) LOL

....................................................................................

R..O..B..O..T..Z..I (ep. 5)

Azi apare episodul 6, deci o să-l embeduiesc imediat ce îl vizionez de ..până mă satur :)).

................................

Şi acuma, să ajung la postul ce l-am pregătit pentru astăzi, şi anume:

LADY GAGA ARE VIDEOCLIP NOU!!!

Şi nu orice videoclip, unul pe care îl ador! Iar piesa mi se pare total, absolut GaGA!!!!

WOW!!! FEMEIA ASTA E ... BESTIALĂ!!! :x:x:x:x:x:x

...................................................................................................................................................

......................................................

...................................

.........

...

.

Înainte să închei oficial acest luuung post, vă las câteva melodii :


Ce versuri...I-aş zice şi io ceva lu' Băselu!!! :)) Degeaba, tăt nu se leagă nimica de el ...

Asta îmi place în mod special...:)

Exact aşa...:)

Şi, în final, videoclipul pe care îl vizionez continuu:

Deci, asta e versiunea pe care nu o dă la TV!!! Oare de ce?? O fi prea...violent? Bine că dă Inna cu toate târfele care îşi balansează "dotările artificiale" pe întreg ecranul!!! F#ckin Unperfect!!!

OK, mă retrag! :)

Pe data viitoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu