sâmbătă, 5 martie 2011

ARTĂ LA SATU-MARE

Hello, lume. Ce vreme nasoală..deci deja sânt sătul de astea..m-am săturat...vreau soare :((

În fine, nu ştiam cu ce să vă surprind, aşa că am căutat până am găsit:

...

AVERTISMENT: IMAGINILE URMĂTOARE SUNT INTERZISE COPIILOR!!(O să vedeţi de ce :)) )

Sublime forme, extrem de bine conturate pe dig. Autorul(mai bine zis autorii), au folosit tehnica numită "prostie fără limite", conturată fiind de "prostie şi incultură pe fond de cretinitate", finalizate prin procedeul de "minte mediocră". Altceva nu am de zis, uitaţi-vă la acest viitor tablou care va depăşi succesul lui Leonardo Da Vinci cu "Cina cea de taină" sau "Monalisa". Aceştia sunt deci, noii pictori-desenatori-inculţi :)) , noile speranţe ale epocii noastre ...

...

Cum nu vii tu, Ţepeş Doamne, să le tai mâinile?? :)) LOL

Şi acum, pe final, o altă captură a uimitorului "tablou".


P.S. : Am uitat să precizez numele acestei opere de artă plastică :))

"REALITATEA DE PE DIG" by "încă nu cunosc vinovaţii" :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu