joi, 6 ianuarie 2011

AM REVENIT ,2011, EXACT CUM AM SPUS...

Bună lumeee!!! Într-un final am reușit și eu să intru pe blog și să mai postez câte ceva.
Înainte să uit, vă urez tuturor UN AN NOU FERICIT!!! Sau în cazul de față, cât mai bun, că mai rău nu se poate....

Așa, vacanța a trecut la fel de repede precum a venit, anul 2011 a început la fel de aglomerat în stresuri psihice(pentru mine), iară școala...pff, cum nu se putea mai „bine”.
Cea mai interesantă parte a vacanței, a fost perioada sărbătorilor, mai precis, noaptea de Crăciun(deci a fost o atmosferă atâta de caldă, încât am crezut că vin Paștile). Noaptea dintre ani mi-am petrecut-o acasă, pe ritmurile minunate ale emisiunii Star Maraton De Revelion de la PROTV(minunat program au avut, îi felicit, number 1!!!!!) în compania familiei și a unei prietene(Diiiiiiiiidiiiiiii). Apoi după 12 noaptea(am uitat să menționez că exact la ora 00:00 a explodat șampania și am ieșit afară să mă holbez la extratereștriiăăă adică la artificii, și doamne, multe au fost...vreo 3-4-maxim 5 explozii..neh, criză..), să continui ideea, după 12 noaptea, m-au vizitat câțiva „trădători” care, în loc să vină la mine să se distreze, au ales .. nu contează :-j .

OK...știu că tot ce v-am spus nu vă interesează, dar sincer să fiu, mi-e o lene .... :)). În cele ce urmează(mâine, poimâine, o să văd) o să postez câteva chestii pe care trebuia să le postez anul trecut. Am să fac o listă cu toate subiectele, și o să le rezum(era să scot o perlă „rezumez” :)) sună tare) în câteva voarbe(n-am scris greșit, așa am vrut să scriu :P).
Era să uit(un alt lucru care 100% nu vă interesează): fraților, urăsc școala!!! N-am mai zis asta până acum :)) .
...
Deci, dragi cititori ai acestui blog, un ultim mesaj(pe data de astăzi):

I'LL BE BACK!!!

=))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu