joi, 20 ianuarie 2011

LUMINA DE LA CAPĂTUL TUNELULUI...

Am revenit destul de repede. O altă poză, aceeaşi sursă pe care nu o fac publică, şi multe interpretări.

Priviţi cu atenţie:

Ok, eu am desprins o singură idee: amăgirea şi atingerea scopului final al Necuratului: atragerea fiinţelor umane către el.

De unde am ajuns la această concluzie? Să vă spun cum gândesc(percep) eu această imagine: privită în ansamblu, e lesne de observat peisajul grotesc şi sumbru care iese clar în evidenţă, precum şi trupul fetei respective(aici din nou intervine ideea superiorităţii trupului) care este extrem de atrăgător, aducător de păcate.

Dacă e să o analizez, găsesc câteva mesaje ascunse în interiorul ei: unul dintre ele, este lepădarea de credinţă(zidul apare fantomatic şi vechi, zgâriat, deci dă o anumită "valoare" a creştinismului, asociind imaginea vizuală cu păgânismul). Asta a fost o chestie. Altă chestie promovează SINUCIDEREA, o scoate într-o postură de "frumos, ideal", întrucât lumina albă ar reprezenta trecerea la LUMINA ADEVĂRATĂ(prezentă în Biblie cu numele de "Hristos Iisus, Dumnezeul nostru", care spune "Eu sunt Lumina.."), dar este o faţadă. Ceea ce mulţi consideră "luminiţa de la capătul tunelului" este o simplă iluzie, creatorul ei fiind nimeni altul decât Satan. Argumentul vine chiar acum: fata este gata să renunţe la viaţă, este pregătită să treacă la imaterialitate, vrea să păşească în lumină, imagine care este dată acesteia de Necuratul, dar nu este decât o "oglindă". Lumina, în ideea mea, ar putea reprezenta o faţă a vieţii frumoase pe care a trăit-o sau nu respectiva. Însă, în drumul ei spre "luminiţă", va descoperi că, virgulă, cu cât se apropie mai tare, va observa de unde provine defapt lumina albă, însă va fi prea târziu, va fi prinsă în mrejele întunecate, lăsând în urmă "adevărata lumină".

.....

Pff, câte chestii ... Mă retrag acuma.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu