luni, 17 ianuarie 2011

*****LADY GaGa*****

Hello...everybody! Scuzaţi-mi absenţele din ultimele zile, dar am fost puţin ocupat.

...

Am citit recent într-un ziar(nu fac reclame, deci nu spun numele :)) ), că frumoasa şi excentrica Lady GaGa a ieşit pe locul 1 într-un sondaj al tuturor hit-urilor din anul precedent(2010), de asemenea ea a fost pe coperta celor mai citite reviste din SUA şi nu numai. 2011, a revenit în forţă cu un nou hit "gaga" , o să îl postez şi eu aici. Deocamdată nu are varianta video, dar sper să filmeze un videoclip, piesa e absolut bestială.

Şi dăăă, de astăzi, 17.01.2011 devin fan oficial Lady GaGa!!! :X:X:X

...

Mai jos, am postat cel mai nou hit(se cheamă "Animal") şi câteva poze cu artista. Audiţie-Vizionare plăcută. :)

Lady Gaga - Animal

... Mişto, nu?

...

mda, e tare fiinţa asta!!! :X

e şi drăguţă !!!

şi total, absolut, complet "GaGa" :)

...

Cam asta ar fi! O să revin cu noutăţi, acum că am devenit fan!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu