luni, 17 ianuarie 2011

PRIETENE...EU NU TE-AM UITAT!!!

Bună. Din nou, fac un post special pentru o persoană specială din viaţa mea, care, din păcate, a părăsit lumea asta şi şi-a făcut loc printre cei drepţi. Este vorba despre Coza C. Florin(născut în 05.06.1992 şi decedat în 10.01.2005), "copilul" alături de care mi-am petrecut o parte bună din copilărie. S-a stins din viaţă în urma unui incident şcolar(mai precis, o bară de fier, mai bine zis poarta de handball i-a căzut peste piept, distrugându-i organele interne). Cu ocazia împlinirii a 6 ani de la teribilul incident, m-am gândit să postez un cântec special pentru el şi o poezie(creată astăzi, în ora de fizică-din nou, :)) printre aplicaţiile laserului :)) şi debitările lui Mendeleev...).

Îmi pare rău că nu am găsit nicio poză, dar o să caut şi o să postez...

...



Prietene, eu nu te-am uitat,
Sânt şase ani de când ai plecat,
Spre o altă lume mai bună te-ai dus,
Ştiu că acum mă veghezi de Sus...

Ai plecat copil din lume atunci,
Ai căzut nevinovat, ai căzut pe brânci,
N-ai putut să rezişti, ochii ai închis,
Durerea şi teama...te-au învins...

Prietene drag, eu încă te simt aici,
Văd imagini în care ne jucam, copii mici,
Trăiam într-o lume de vis, nu ne păsa,
În jurul nostru ce se întâmpla...

Eşti încă aici, închis în mine,
Când mi-este greu, vorbesc cu tine,
Mă auzi dar nu poţi să-mi răspunzi,
Şi simt cum adânc, mi te scufunzi...

Prieten scump, mereu îmi vei fi,
Peste ani şi ani, în fiecare zi,
Îmi voi aminti cu drag de tine,
Mă voi ruga cu căldură pentru tine,
Ca acolo unde eşti să îţi fie bine...

Şi vreau un singur lucru pentru mine,
Să-mi faci şi mie loc, acolo, lângă tine...

...

Dumnezeu să te ierte şi să te odihnească....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu