joi, 27 ianuarie 2011

DEDICAŢII...

Hello. În acest post m-am gândit să fac câteva dedicaţii speciale unor oameni pe care îi apreciez(ba nu, îi iubesc) şi vreau să le mulţumesc cumva pentru tot ceea ce au făcut şi fac pentru mine.

...

So, în altă ordine de idei, am să încep:

Numărul 1 - Jacob, un om extraordinar, un prieten adevărat şi un coleg de milioane. Nici nu ştiu cum să-I mulţumesc lui Dumnezeu, că l-am întâlnit. Omule, ţin mult la tine, pentru mine eşti mai mult decât un frate, şi de aceea vreau să-ţi dedic următorul song. Te rog, ascultă cu atenţie versurile:

......mulţumesc pentru tot ce ai făcut în aceşti patru ani pentru mine.

Numărul 2 - Diana, o persaonă fără de care nu aş putea zâmbi. Mersi că îmi aduci buna dispoziţie mai mereu, şi scuze pentru bătăile de cap pe care le primeşti din partea mea. :)) Dar deja mă cunoşti, ăsta-s eu.. :)). Următoarea melodie(nu ştiu dacă am nimerit-o) ţi-o dedic ţie:

...ce zici? Drăguţă piesa, nu? Mersi pentru tot...Nu ştiu cum te-aş putea răsplăti pentru toate.

Numărul 3 - Buftea, un prieten pe care oricine şi l-ar dori şi ar fi norocos să îl aibă. O minte strălucită şi un suflet maaaaare. Buftea, prietene, îţi dedic ţie acest song, ştiu că îţi place:

Deci, nu mai am cuvinte...doar MULŢUMESC!

Numărul 4 - Adi, omul care mereu are dreptate :)). Perfecţionsit şi atoateştiutor, ce m-aş face fără el? Nu aş avea cu cine să mă contrazic :)). Ok, uite de ce te-am întrebat ce piesă îţi place:

Deci ştiu că îţi place. Mersi, pentru tooooot(pff,...).

. . .

Ar mai fi mulţi de menţionat, cum ar fi:MIHAELA(în mod special, pentru că mereu mă scapă din cele mai mari belele şi ţine cu mine mereeeu!!!! Cea mai tare!!!), Lari, Deni, Sami, Georgi(Jorrrrji), Maria M(cu mesajul: nu-s supărat pe tine, dar am avut câteva probleme îîn ultima vreme care nu mi-au permis să fac tot ce plănuisem iniţial), Alexandru, Tamaş, Andra, Oana, Diana M(oo, mi-e dor de tine ;;) ), Gabriel(eu nu te-am uitat) şi mulţi alţii. Prin urmare, vouă vă dedic următoarele piese care îmi sunt foarte dragi mie:

. . .

Ultima, cu multe mesaje:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu