vineri, 7 ianuarie 2011

POSTURI DE 2010

Heya la toată lumea! Am revenit.

PROTEST LA PARLAMENT

Ştiţi şi voi povestea, acum e de domeniul trecutului. Eu personal nu-l condamn pe omul respectiv. Şi nici Dumnezeu nu-l condamnă, dovadă că i-a dat încă multe zile de trăit. Bărbatul purta un tricou pe care scria cu markerul: "Ne-aţi ciuruit şi ne-aţi vândut, ne-aţi ucis viitorul copiilor!" Acesta s-a aruncat de la un etaj din Palatul Parlamentului, în semn de protest. Domnule Boc, încă ceva "tăieturi" şi toţi românii se vor arunca de la balcoane(iar care nu au, îi sfătuiesc să îşi facă).

BOC CEL MIC ŞI-A LUAT iPAD

Vă spun sincer, am făcut spume cînd am auzit-văzut ştirea la TV. Deci, pe lîngă că afurisitul naibii nu ne dă alocaţiile, mai şi face public lucrul că şi-a cumpărat iPad. Vă lămuresc acuşi ce e ăla. Fiţi numai atenţi aici.

(citez) "iPad este o marcă de calculator portabil de mici dimensiuni (circa 24,3 pe 19 cm, grosime 1,4 cm, greutate 680 grame la modelul "Wi-Fi"), de tip constructiv "tablet", produs și pus în vânzare de către compania americană Apple începând din aprilie 2010. Cuvântul se citește aproximativ 'ai.ped. Ca paletă de posibilități și funcțiuni se situează între PDA și netbook. Folosește același sistem de operare ca și intelifonul (smartphone) iPhone tot de la Apple, și anume iPhone OS. Sunt disponibile 2 modele de bază (numite "Wi-Fi" și "3G"), fiecare putând dispune de 16, 32 sau 64 GB de memorie de lucru înglobată. În prima săptămână de la introducerea sa pe piața americană vânzările au fost de aproximativ 600.000 de bucăți, fiind însă sub estimările analiștilor. Introducerea pe piața europeană a avut loc în mai 2010. ..."

Aşa arată o "jucărie" din aia:

Aşa, deci, v-ar place unul din ăsta, nu? Ei bine, după spusele domnului(domnu pulea ...)Boc, citez: "Ce..? Mi-am luat şi eu ca tot românul un iPad" Serios? Deci toţi românii au aşa ceva prin buzunare? Mă tâmpitule, românii de-abia au bani de pâine, măăăă, nu le arde deloc de iPaduri..În fine, ... Nu mai zic nimic.

ŞERBANE, N-AVEM TIMP DE PROSTII!!! HAI MĂĂI!

Dumnezeule, ştirea asta m-a cutremurat total. Nu-mi venea să cred. Deci stăteam şi mă holbam la ecrenul TV-ului, în timp ce ştirea se derula normal pe posturi. Doamne, deci...Mă gîndeam cum o să arate "Cronica Cârcotaşilor" fără "El Maestro Huidu" . Am aflat după câteva zile că şi-a revenit din comă(ştiţi povestea, n-are rost să fac pe Andreea Esca aici:)) ). Deci, Şerbane, lasă prostiile şi vezi-ţi de emisiune! Fără tine, Cronica nu există!

CARBURANŢII CRESC...LA PREŢURI

Deci, nu pot să cred! Preţurile la carburant se majorează de la o zi la alta. Am impresia că un handicapat(nu dau nume, că îl ştiţi prea bine) chiar e nebun! Nu, nebun a fost, e deja în stadiu avansat de prostie absolută! Poi asta îi treabă? Imediat ne trezim cu taxe majorate şi la gaz, curent, apă, de ce nu? Hai că...ce bine o să fie, o să îţi mai pice un iPad în mînă, sau un AlienWare, dacă nu cumva ai deja...

poza am făcut-o personal, cu rabla mea de telefon. nu am cenzurat nimic, nu vreau să cenzurez nimic.


LAPTELE DE CONSUM DEVINE "LAPTE VIU"

Oamenii, nu mai pot să îşi vândă produsele, deci, recurg la cele mai hilare metode, cum ar fi: schimbarea ambalajului, şi numelui. Astfel, o cutie de lapte normal de consum, devine extrem de colorată şi de evidenţiată, iar laptele devine "viu" . Mdea, original, felicitări băieţi, sânteţi mai tari ca Hannah Montana, care, see pare că are până şi mâncare cu numele ei...Dăăă, jur că o să înnebunesc în ritmul ăsta. Ce urmează, pufuleţi marca "Cătălin Botezatu" ?

MISS POPPINS FACE VICTIME ÎN 2011!!!

Cunoaşteţi prea bine desenele animate cu Poppeye cel cu spanacul. O ştiţi cu siguranţă şi pe tanti aia care se tot dă la el, aia de apare din senin, zburând cu umbrela. Ei bine, astfel de desene ar trebui interzise, căci se pare că stilul original de a "zbura" al prostituaăăăadică a lui tanti Poppins sau cum naiba o chema, a fost copiat de un băieţel de "numai" 9 anişori(mă frate, la 9 ani trebuia să ştii că mai bine zboară zmeul decât o umbrelă..;)) ) care, disperat că a scăpat telefonul bunicii pe geam(precizez, cartierul Hotvon sau cum se scrie, oraşul Baia-Mare) a luat umbrela aceleiaşi proprietare şi a "zburat" de la etajul 3, după telefon, direct în parcare. Minunea este că, deşi betonul s-a crăpat în locul în care "a aterizat" Miss Poppins, adică copilu, el nu a avut nici măcar o zgârietură!!! S-a ales cu o julitură în palma stângă, şi atât! Până şi doctorii au rămas şocaţi. Deee, Dumnezeu nu doarme, şi mai face şi minuni!

BĂSESCU SE RETRAGE, BOC ÎI IA LOCUL

Pe asta chiar aş vrea să o văd! Preşedintele Băse, a declarat că nu îşi mai doreşte un alt mandat, dar asta nu înseamnă că am scăpat...Nuu, că la fruntea ţării o să vină un alt handicapat, deşi, io nu cred!!! Sper că nu vor fi românii aşa de proşti încât să-i mai lase la putere pe cretinii ăştia. Doamne ajută-ne, fă bine!

...

Cam atât. Acuma o să fiu la zi cu evenimentele, sper...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu