vineri, 17 decembrie 2010

LA REVEDERE! NE VEDEM ÎN 2011!


Hello, lume. A venit, în sfârșit, vacanța de iarnă! Afară se simte deja în aer mirosul sărbătorilor pe care de-abia le aștept! 

Înainte să mă retrag oficial, vă anunț că anul acesta nu o să mai postez nimic(nu e sigur), și vreau să vă adresez câteva cuvinte:

Mii de mulțumiri cititorilor mei fideli(pff, 1000 și ceva de vizualizări, asta DA!)! Vă rămân veșnic îndatorat...

Voi, prietenii mei care mă sprijiniți în tot ceea ce fac și îmi accepați ideile(oricât de nebunești ar fi), să aveți parte de niște sărbători de poveste alături de cei dragi și să vă bucurați de Nașterea Domnului nostru Iisus Hristos alături de toți creștinii. Voi sunteți cea mai de preț avere a mea, vă iubesc și vă respect(iar când nu o fac, iertați-mă...). Vreau să încheiem anul 2010, un an greu, în pace și în armonie, de aceea îmi cer scuze dacă v-am greșit în acest an care a fost plin de evenimente(plăcute și neplăcute). Rămâneți cu bine, dragii mei, și sper să ne revedem sănătoși în 2011. 


...

(Post dedicat în special prietenilor mei: Jacob, Diana, Buftea, Aditză, Maria, etc.). 

Vă las cu bine!

Să aveți parte de un an nou cât mai plin în realizări și „succesuri” :)) !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu