joi, 2 decembrie 2010

ROMÂNII ŞI CALCULATORUL

Bună lume. Afară, deşi e luna decembrie, culmea, plouă.(asta era un fel de introducere).

În fine, undeva, pe la firme de IT şi ISP-uri, se vorbeşte româneşte şi românii, intră treptat în era internetului şi a computerelor.

În continuare, câteva extracte:

Suport tehnic: Ce model este calculatorul dumneavoastră? 
Client: Unul alb...(serios? nu cumva are şi negru pe el? :)) ) 

Client: Bună, Mariana aici. Nu pot să-mi scot DVD-ul din calculator. 
Suport tehnic: Aţi încercat să apăsaţi butonul? 
Client: Da, sigur, e chiar blocat.
Suport tehnic: Asta nu sună prea bine. Voi trimite pe cineva. 
Client: Nu , staţi puţin..Încă nu l-am băgat...e încă pe birou... scuze...(mda...) 

Suport tehnic: Apăsaţi pe simbolul "My Computer" din partea stângă a 
ecranului.
Client: Stânga ta sau stânga mea?(stânga ecranului=)) )
 
Client: Bună, Marta aici, nu pot să listez. De fiecare dată când încerc, 
îmi spune că nu poate găsi imprimanta. 
Chiar am luat imprimanta şi am ridicat-o în faţa monitorului şi el 
tot îmi spune că nu o găseşte...(Doamne, Maica Domnului, mă întreb cum proceda dacă nu îi recunoştea vreun xerox..îl ridica oare? =)) ) 

Client: Am o problemă dacă vreau să listez cu roşu... 
Suport tehnic: Aveţi tuş color? 
Client: Aaaah.....................mulţumesc.(dăăăă...cum să fii aşa tembel?)

Suport tehnic: Ce vedeţi pe monitorul dumneavoastră doamnă? 
Client: E un ursuleţ pe care prietenul meu mi l-a cumpărat de Valentine's 
day.(dacă era ceva intim, oare cum spunea "Ştiţi, e intim, chiar nu pot să vă spun"=)) ) 

Client: Tastatura mea nu mai funcţionează. 
Suport tehnic: Sunteţi sigur că e conectată la calculator? 
Client: Nu. Nu pot să văd în spatele calculatorului. 
Suport tehnic: Ridicaţi tastatura şi mergeţi 10 paşi în spate. 
Client:! OK. 
Suport tehnic: Încă mai aveţi tastatura în mână? 
Client: Da. 
Suport tehnic: Asta însemnă că nu e conectată la calculator. Mai vedeţi 
vreo tastatură pe birou? 
Client: Da, mai e una pe aici. Ah...asta merge... mulţumesc tare mult!(no comment...prea prost) 

Suport tehnic: Parola dumneavoastră este "a" mic, de la ananas, "V" mare de 
la Victor, şi cifra 7. 
Client: Mare sau mic? (scrie-l cu 12 dacă poţi :)) )


Client: Nu pot să intru pe internet. 
Suport tehnic: Aţi folosit parola corectă? 
Client: Da, sigur. Am văzut-o la colegul meu. 
Suport tehnic: Puteţi să-mi spuneţi ce parolă aţi folosit? 
Client: Cinci steluţe. (ăsta e mai prost decât lasă să se vadă)

Suport tehnic: Ce program anti-virus folosiţi? 
Client: Firefox.
Suport tehnic: Acesta nu este un program anti-virus.
Client: Aa, scuze...Internet Explorer.(măăăh, Bit Defender era răspunsul pe care îl aştepta, nu de alta, da e făcut de români-nu mă miră...)

Client: Am o maaare problemă. Un prieten mi-a pus un screen saver pe 
calculator dar de fiecare dată când mişc de mouse, dispare....(Doamneeee...) 

Suport tehnic: Cum pot să vă ajut? 
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, şi care ar fi problema? 
Client: Păi, am scris litera "a" în adresă, dar nu ştiu cum să desenez 
cerculeţul din jurul ei...(adică ăsta @ :))..încearcă cu o şurubelniţă, poate merge...:)) )

...

Cam aşa stau treburile pe acolo...Aoleo, mi-e ciudă pe ăştia, cred că se distrează pe cinste când mai sună câte un prost tufă din ăsta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu