luni, 13 decembrie 2010

A VENIT, A VENIT IARNAAAA

Am revenit rapid:)). Încă nu am terminat cu critica pe ziua de azi.

OK, încep. Am fost azi la REAL,-(fără egal) :)) și priviți peste ce minunăție am dat, în drum spre destinație:

Precizez că nu prea tolerez cenzura, deci clar nu o să ascund anumite date. Deci, angajații restaurantului sau ce-o fi ăla, lucrează...și lucrează de zor, că doar vor salariu și primă de Crăciun. Dacă acest lucru l-au făcut pentru a impresiona pe director, eu i-aș propune dânsului să le mai taie din salariu, căci se distrează prea bine, și treaba nu și-o prea fac..

Ei bine, e spiritul sărbătorilor și în sfârșit, a nins. Sper să țină cât mai mult, deoarece ador iarna(bine, nu așa mult cum ador toamna, dar e cool).

În altă ordine de idei, menționez că am găsit, finally, filmul Harry Potter and The Deathly Hallows varianta completă, l-am download-at de pe net și urmează să mă uit în continuare.

OK, nu mai zic nimic, mă gândesc doar la simplul fapt că mâine de la 8 la 10 AM se coboară Iadul pe pământ, deoarece am teză la matematică(...). Nu prea pricep multe chestii(OK, nu pricep nimic...) și mă paște un 3 pe lângă celelalte note „strălucitoare”(un 3 și un 4). Sper să trec cu bine peste această „avanpremieră” a apocalipsei. 

Deci, vă las...O să revin curând. 

Peace! (I mean...WAAAR!!!)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu