miercuri, 15 decembrie 2010

MOVIES TIME...

Hello lume. Scuzați-mi absența(din nou), dar astăzi mi-am petrecut ziua cu prietenii mei de valoare pe care îi iubesc ENORM(Jacob, Diana, Buftea,). Mulțumesc Domnului că mi v-a dat!

Pentru azi, m-am gândit să scriu câte ceva(defapt nu multe) despre un film(singurul, dar singurul film din categoria ROMANCE pe care îl ador) care mă umple mereu de sentimente...

Este vorba despre filmul, defapt, nu, este vorba despre CAPODOPERA CINEMATOGRAFICĂ din anul 1990, și anume „GHOST”(sau cum e tradus de români, „Fantoma mea iubită”). 

E un film de excepție și vi-l recomand tuturor(soundtrack-ul e, de asemenea, bestial). Acțiunea și întreaga poveste este fascinantă, iar faptul că Demi Moore(e o actriță extraordinară și să nu uităm că era printre primele filme în care a jucat, deci e performanță la nivel înalt, tot respectul), Patrick Swayze(Dumnezeu să-l odihnească) și Whoopi Goldberg(Doamne, femeia asta nu-i normală :)) e the best), joacă în rolurile principale, transformă filmul într-un adevărat succes premiat cu 2 Oscaruri(cred, mi-e lene să caut pe net :)) ). 

În continuare, o să puteți urmări un trailer și piesa mea favorită din film, precum și  un poster:

Piesa mea preferată din film:

 Un poster:


Deci, dacă v-am convins și vreți să îl vizionați(cred că l-am văzut de vreo 17 ori fără exagerare) sau să îl revizionați(merită), atunci vă dau un link de unde puteți să îl descărcați gratis cu un client Torrent(eu folosesc uTorrent :D) :

http://thepiratebay.org/torrent/3218705/Ghost_DVDRip_(1990)

Și subtitrarea(în cazul în care aveți nevoie :D)  o găsiți aici:

http://subtitrari.regielive.ro/ghost-1312.html

...

Vizionare plăcută! Și încă ceva: dacă nu ați plâns(sau nu veți plânge) la filmul ăsta, înseamnă cu nu aveți inimă!!! (eu am plâns, recunosc asta :D, defapt, nu ai cum să nu plângi la el...).

V-am lăsat.

Peace!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu