duminică, 5 decembrie 2010

SCRISOARE CĂTRE MOŞ...(CAREVA DINTRE EI)

Bună lume, e 5 decembrie!!! Vine Mooooooş Nicolae!!!(ok, la mine sigur nu:)) ). Cu această ocazie, m-am gândit să îi arăt şi eu moşului ăstuia(sau următorului-cel de prin 24 decembrie) aprecierea mea, şi cum nu pot să i-o spun direct, m-am gândit să îi scriu o scrisoare. În continuare, scrisoarea mea adresată Lui:

            DRAGĂ MOŞULE(ştiu că exişti, acolo undeva...),

Anul acesta, ştiu că nu am fost cuminte(sincer, nici nu prea am încercat să fiu...), şi totuşi, conştiinţa mi-a spus ca să Îţi scriu, în speranţa că o să îmi îndeplineşti cele ce urmează:                                        

Dacă priveşti puţin pe geamul Tău, ce vezi?(probabil zăpadă şi linişte) Ei bine, de la geamul meu se vede altceva: oameni care se ceartă, oameni care se folosesc de violenţă pentru a-şi rezolva problemele, oameni care plâng, oameni chinuiţi, fie de diverse boli, fie de situaţia actuală în care se află ţara noastră România(holbează-te bine, că nu prea se vede...), oameni săraci care îşi petrec zilele şi nopţile în stradă, oameni care au avut un loc de muncă cât de cât bunicel, dar au fost daţi afară, oameni care se plâng mereu de salarii(includem cadrele didactice şi alte categorii...), oameni care nu pot dormi liniştiţi, chinuindu-i gânduri negre. Nu vreau decât să priveşti şi Tu pe geamul meu, şi să faci ceva pentru aceşti oameni, care nu îşi merită sorţile actuale. Ajută-i cumva, Moşule, şi astfel voi fi şi eu mulţumit ;) .

Aş mai vrea să priveşti puţin şi pe partea opusă, unde se văd oameni care îşi bat joc(pur şi simplu) de ţara noastră, oameni care fură, fură, fură pentru binele lor(şi nu se gândesc la binele ţării), oameni care răstălmăcesc lucrurile sfinte pe toate părţile, "prezicând" sfârşitul lumii şi îşi bat joc de Dumnezeu(OTV, Moşule, la ei mă refer). Ce spui? Fă cumva şi adu-i pe drumul cel bun, dă-le lor mintea de care au nevoie(că au neaparat nevoie de minte) şi prin asta, voi fi şi eu mulumit.

Moşule, ştiu că cer multe, dar uite la ăia cum se bat(Coreeni, etc.). Ţie îţi place? Adică, nu mai e mult, şi o să se extindă. Eu nu aş vrea un nou război mondial, cu toate că îl aştept;)). Ştiu că trebuie puţină curăţenie printre oameni, dar asta nu e singura soluţie. Gândeşte-te şi Tu puţin. Aş vrea să faci pace printre noi, oamenii, aş vrea să creezi cumva izvoare de înţelegere şi de înţelepciune şi aş vrea să schimbi mentalitatea unora dintre noi...(nu dau nume, lista e prea lungă).

În ultimul rând, dragă Moşule, aş vrea să îmi dai mie, personal, mulă forţă(am nevoie) să pot trece peste toate, multă înţelegere, şi să mă scapi cumva(te oblig, Moşule!) de o posibilă corigenţă la matematică(urăsc din toate punctele de vedere această materie blestemată). Nu îţi cer să mă scapi de ideile mele(ştiu că e peste puterile tale, de aceea nu insist), de pesimismul meu(e realitatea...), de creatura din interior(calmează-o cumva...mă chinuie constant) și de alte chestii, cum ar fi gândirea mea...(ok, aici chiar nu poți face nimic și e mai bine așa).

Eu închei aici această scrisoare, și aș vrea să îmi îndeplinești cererile, dacă nu pentru mine(că nu merit), fă-o pentru cei enumerați mai sus, care nu merită să trăiască în actuala situație. Eu îți urez o viață cât mai liniștită și luuuungă. 

                              De la mine, Cătălin Batky, special, cu ROG PERSONAL!!!

...

Am încheiat aici.                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu