luni, 13 decembrie 2010

ALTE CIUDĂȚENII...

Hello everybody...Scuzați-mi lipsa, dar am fost puțin „busy” în ultimele zile, așa că nu am avut timp să scriu...

Acum am revenit, și am revenit în forță cu noi critici. Subiectul de azi, este INNA.

OK, personal, nu am nimic cu fata asta(da de unde, așa o urăsc...:)) ). În principiu, urăsc muzica house. Eu nu o consider muzică. În DEX, spune așa:

MÚZICĂ, (4) muzici, s.f. 1. Arta de a exprima sentimente şi idei cu ajutorul sunetelor combinate într-o manieră specifică. 2. Ştiinţă a sunetelor considerate sub raportul melodiei, al ritmului şi al armoniei.

OK, credeți că în muzica house se regăsesc sentimente sau armonie??? NU! Pentru că, vă spun eu „rețeta” unei piese house: Bass+Efecte+4versuri+un refren care se repetă minim de 4 ori=HIT! Deci nu se poate....

Nu înțeleg o chestie: cică INNA a dus muzica românească în afara granițelor. Pe naiba! (scuzați-mi limbajul). Asta nu ne reprezintă. Muzica, defapt zgomotul ăsta industrial nu se poate numi muzica și nu ne reprezintă deloc. Oare ați uitat de adevăratele valori ale muzicii românești? Paula Seling, Andra(bine, după ultimul „hit” pot să afirm că o ia razna...), sunt atâți artiști importanți...și voi o venerați pe INNA, o simplă curvulișcă de Constanța(sudiată și mangalioată convinsă), care, se bâțâie și dansează de rupe tot și se crede mega-vedetă. Da, în rândul tinerilor se pare că este mare vedetă. Dar INNA, pe lângă faptul că e vedetă mare(pff...unde ești tu, Michael Doamne :)) ?), ea știe multă carte, dovadă că a amblat mult pe la școală.

Priviți asta:

OK, =)) Da, e româncă..și nu, nu știe limba engleză...probabil a studiat rusă la școală..:)). OK, deci ne face de rușine? Evident...În plus, neagă cu nerușinare faptul că și-a făcut operații estetice de mărire a sânilor. Dragă INNUȚA, țâțele nu cresc așa, peste noapte...Deci, se observă..priviți:

INNA(2008-la început...)

INNA(2010-deah, i-au crescut țâțele ca prin minune...)


OK, deci...Nu mai are rost...

Am criticat destul pentru o zi...Defapt nu...

În final, vă spun eu că INNA nu este nicidecum mândria României...averm atâtea talente...

Revin..Peace!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu