joi, 3 mai 2012

PARIU CU VIAȚA...(EPIC FAIL)























Sunt(pardon, Îs) sută la sută sigur că sunteți deja famliarizați cu acest titlu, chiar involuntar(peste tot prezent în reclamele PROTV). Deși „telenovela”(nu se poate numi serial, ci o telenovelă) se bucură de mult succes în rândul adolescenților și nu numai, eu am câte ceva de zis(fanilor nu o să le placă ce urmează să zic):
...
În primul rând, nu știu cum a ajuns să aibă așa mare succes, fiindcă eu nu găsesc nimic interesant la aceaastă telenovelă. Am urmărit și eu un episod(din sezonul 2) de curiozitate, și am ajuns la următoarele concluzii:
- „copiii” ăia nu au pic de talent actoricesc în ei(pe bune), nu știu să joace deloc(ochiul meu critic a obseervat asta).
- „Pariu cu viața” este copia fidelă a serialului american „Glee”. Nu mă credeți? Vă invit să începeți să-l vizionați, o să observați asemănările.
- faptul că în fiecare episod apar cover-uri la piese celebre mă și bucură, dar mă irită enorm când văd pe facebook sau pe nu știu unde câte un comentariu de genul „LaLa Band cântă mai bine ca ăsta/ăștia” DAFUQ? Cum să cânte mai bine decât originalul? Și dacă tot au așa voci bune, de ce nu scot pese proprii și scot doar prostii(a se vedea „antidrog”).

- nu o să înțeleg niciodată ce caută „Teo Trandafir” ca și actriță. Okay, am urmărit de mic emisiunea/emisiunile ei marca „Teo” și da, pe post de prezentatoare e okay, dar de aici și până la jucatul în telenovele e mult drum. Pare-mi-se(nu-s foarte sigur că am scris bine cuvântul) că are mare nevoie de bani de a intrat ea pe acolo(doar e de-a Protv-ului).
- m-am obișnuit cu ideea că „Vocea României” a fost un total fiasco și mistăr ăla Ștefan Stan NU, repet NU E VOCEA ROMÂNIEI nici pe departe(a se vedea cum s-a făcut de râs la Cancan Tv unde a trebuit să cânte puțin), dar de ce să îl bagi dracu pe Liviu Teodorescu pe post de actor cântăcios? Așa ca de consolare că ălalaltu a dat mai mulți bani, sau cum? FAIL.
- singurii, dar singurii care își merită numele de „actori” sunt Carmen Tănase(o ador pe femeia asta), Elvira Deatcu, Adela Popescu și Gabriel Radu. 
...
Cu alte cuvinte, nu merită toată zarva și toată isteria, este un EPIC FAIL marca ProTv, și se bucură de succes fiindcă, logic, fiecare țânc se uită și devine pă loc „bigăr fen”. Aceeași poveste se întâmplă și cu pițipoancele „de casă” care, după un singur episod vizionat pă jumătate, gugălesc și își umplu Iphoanele sau imitațiile cu ualpeipăruri și piese „LaLa Band” care, le provoacă un orgasm fără premeditare când aud niște voci „așa de bune că nu-s în stare să își facă niște piese calumea”. 
Problema aici e că „ciurda/turma” LaLa Band numără peste 20 de membri(cred, dracu o stat să-i numere) și nu văd un succes muzical cu această formulă de prezentare.
...
P.S.: La câte nume am pus acolo, sincer, mi-o fost super-lene să pun link-uri unde să găsiți detalii sau biografii. E inutil, există Gugăl.





7 comentarii:

  1. Sincer cred ca pentru ati forma o parere trebuie sa urmaresti serialul de la inceput la sfarsit poate nu toate episoadele sunt bune,cat despre talent personal cred ca au voce.Si e mai usor sa adaptezi o piesa clasica stiuta de toata lumea si sa faci un cover care iese bine decat sa compui un cantec care nu e apreciat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu..nu poți „gusta”din același succes pe care l-a avut o piesă acum X ani. Dacă vrei să fi apreciat îndeajuns, fă-te remarcat prin ceva original, nu copia de la adevărații artiști, asta denotă faptul că nu ești bun.
      Cât despre talent actoricesc, faptul a făcut să văd chiar episodul ăla dramatic când îl împușcă pe Vlad.
      Emoțiile nu și-au făcut simțită prezența DELOC, doar Carmen Tănase a jucat bine și Adela...
      Evident că avem alte opinii, adr per general, e lipsit de orice originalitate..cum am spus, compia fidelă a serialului american „Glee”.

      Ștergere
    2. Ba,evident că poți gusta din succesul piesei originale chiar si cu un cover!Pot sa îți arat mai multe vedete internaționale care s-au făcut cunoscuți prin coverurile de la alte piese faimoase.Exemplul ce imi vine acum in minte sunt gemeni Jedward cu piesa Ice Ice Baby e un cover bun care a fost saptamani intregi pe primele locuri ale unor topuri celebre.Deci,repet poți gusta,dar trebuie sa știi cum!

      Ștergere
    3. Măi, aia se numește furt.
      Și eu nu apreciez cover-uri oficiale, la care, culmea, mai faci și videoclip și te bucuri de munca altuia..nu.

      Ștergere
  2. Ca sa afirmi ceea ce ai spus tu trebuie sa urmaresti de cateva ori serialul,deoarece nu-ti poti da o parere dupa un singur episod vazut "pe fuga ".
    Serialul este interesant deoarece surprinde aspecte reale ale vietii si mai ales viata in Romania cu toate "atuurile" ei .
    In legatura cu vocile sunt bunicele (normal nu poate sa fie ca originalul ,originalul e exact ca proprietatea privata"sacru si inviolabil")dar Lala Band au si ei cateva cantecele :Lala love song,am invatat sa lupt;avem acelasi vis;vine o zi (care e destul de draguta)viata-i o risipa si altele dar in orice caz "chestiunea" e una comerciala deoarece ProTv face multa publicitate ...
    In orice caz multi omeni gasesc ceva interesat(nu ma refer la fanele obsedate ale lui Raphael sau mai stiu eu care ,cunosc oameni in varsta care se uita ,deoarece au precizat ca "prezinta multe cazuri reale ")
    Din diversitatea ce o reprezinta Pariu cu viata ar trebui (ca intotdeauna) sa iei partea buna ..asa ca daca vei fi atent vei gasi ceva care sa-ti placa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aspecte reale ale vieții?
      Cât de des se întâmplă, la noi în România, ca un ofițer sau ce o fi cu grad militar să împuște un liceean și o profesoară de muzică?
      Îți spun eu..probabilitatea este de 1 la 1000.
      Cât despre „acțiune”, pare mai degrabă un scenariu din viața americană, nici de cum din viața „românilor”. La noi justiția se face cu pumnul nu cu armele.
      Piesa „Vine o zi” nu este decât un cover după cântecul cu același nume semnat Holograf(bineînțeles că originalul sună mult mai bine).
      Eu nu am găsit nimic ce să te facă să urli „woaaaaaaaaaaaaa, iubesc pariu cu viața!!!” Repet: are acel succes datorită minților fragede care digeră orice „telenovelă” cu adolescenți, nimic nou sau ieșit din comun.

      Ștergere
  3. Aspecte reale in general nu neaparat punctul culminant la acestui sezon( cu nenea ala -uitai cum il cheama care impusca lumea aiurea ) ...in fiecare episod prezinta de exemplu ,"faze"din viata liceenilor romani (din mai multe puncte de vedere)..cum sa zic e un fel de "Comedia umana" pentru ca prezinta multe din moravurile tinerilor (acestea fiind satirizare bineinteles de exemplu:"Cristi" care mi se pare cel mai "pozitiv "personaj)
    Daca te gandesti asa nu e cine stie ce dar orice are un "nucleu" ....dar unia nu-l descopera sau vad doar "scoarta " care are atatia "ochi caprui care fura inima oricui" si intuneca ratiunea umana ;)) (ma refer la "genul feminin")

    RăspundețiȘtergere