duminică, 20 mai 2012

ANUNȚURI..SAU NU (II)

Ziceam în postarea anterioară referitoare la asta că voi reveni cu partea a II-a din penibilități, și iată-mă!
Fără vorbării inutile, LET THE SHOW BEGIN!


No, astea în cel mai rău caz se numesc „jante”. :))


Mai țineți minte teleshopping-ul italian cu „cado!cado!absolutamente cado!”?
Ei bine, avem aici varianta românească, în care, dacă virgulă cumpărați acest minunat cărucior, prmiți CADO! CADO! CADO! copilul, ce altceva? (oferta e limitată) :))


...Putem noi ca oameni să maltratăm limba română? Putem.

Sincer, nu știu dacă să râd sau să plâng la așa ceva. Okay, înțeleg că „memorii” e prea greu de scris, da cât de idiot tre să fi să nu știi că plăcuțele din imagine sunt RAMI? 

Da, aici avem 2 cărucioare care suferă de un handicap, sau cel puțin, așa se speculează în anunț...:))


Când am selectat asta pentru marele final, categoric nu m-am gândit că o să dau peste ceva muuuult, dar muuuult ma penibil.
Dar să comentăm cum știm imaginea/anunțul ăsta:
-poza e reușită..dacă iapa era pozată din față era și mai reușită :))
-posesorul chiar nu era nevoie să intre în poză...
-prețul ăla...bă frate, de 6500lei, îmi ieu dracului un Golf, ești nebun? Dau atâta ban în curu iepii? :))

...

Și închei apoteotic(no idea) cu ceva ce va putea stârni un nou cutremur(doamne feri) în Japonia, erupția lui Etna și alte dezastre naturale inevitabile.
Practic nu știu în ce categorie de stupiditate poate fi încadrată următoarea „domniță”. Mă, dacă e blondă..bă dă-o-n p%@#2 măsii că e prea de tot, și blondă să fi mă și tot nu poți da dovadă de atâta prostie.
Adică și un pui ieșit din incubator e mai „normal”...
Bine, sunteți siguri că vreți să vedeți?
Okay...
Urmează ceva +18
Eu v-am avertizat, acuma n-aveți decât să priviți:



Speechless.
De tot.
P.S.: Voi ce răspuns i-ați da acestei domnișoare? :)

4 comentarii:

  1. Increfuckindibil ... cata prostie ...(stai sa ma loghez sa raspund prima ,iau funda iei :-" )=))

    RăspundețiȘtergere
  2. In ultima parte,de unde stii ca e domnisoara?;;) Poate-i baiat:P:))

    RăspundețiȘtergere