miercuri, 16 mai 2012

ANUNȚURI..SAU NU (I)

Știu, știu că vă place, de aceea am selectat câteva din zecile de mii de milioane de chesti funny(și triste totodată) care apar pe internet în fiecare secundă(okay, asta a sunat a Discovery Channel :)) ).

Nu prea vreau să mă lungesc cu vorba că sunteți nerăbdători, so, apăsați butonul(nu, nici la Praktiker nu am găsit butoane...)

Bun, să trecem la....TREABĂ! =))


Neah, nu-i singurul telefon cu „blututh”, stați să-l vedeți pă următoru:

Avem din nou vestitul „blututh”, aflăm că aparatul este „rezistent și sensibil”(acuma, ori e rezistent ori e sensibil :)) ), are și „hansfree”(degeaba, eu o am pe „gretelfree”). A, da, îl uitasem pe „Jak”(de la băutură i se trage, vă spun eu).




Domnul(sau personajul) vinde „cauciuci”. How funny is that? =))




Se vede că „inglișul” influențează populația :))


...


V-a plăcut?

TO BE CONTINUED...SOON :)

2 comentarii: