duminică, 6 mai 2012

N-AI ȘCOALĂ...E(ȘTI) NASOL..ȘI ANALFABET ȘI TOATE CELE...

Okay, când am văzut prima dată pe Facebook linkul către ceea ce urmează să comentez, mi-am zis „bă, tre să fie o glumă”. Din păcate, nu este deloc așa...ProTv-ul și „Românii au Talent” versiunea feisbuchistă încep să promoveze cele mai mari căcaturi pe care le produce Românica noastră.
Următorul exemplu, este din categoria „școlarii de azi, analfabeții de mâine” și se rezumă la un singur nume:
FRESH(shit)KID.
Ăsta, care, culmea, cică a făcut mare senzație în primu sezon de la Românii au Talent(cum vaca lui Stalin că io nu îmi amintesc deloc să-l fi auzit/văzut, da în fine, nu asta e important) a intrat în „gașca” lui Smiley(îmi pare rău s-o spun, dar sunt dezamăgit complet, și îmi retrag cuvintele spuse anterior despre el, cum că ar face muzică cât de cât bună..același rahat de la altă mâncare...), și împreună cu „marele(cretin)” Boier Bibescu(cine ibricul meu mai îi și ăla??? altă vedetă...) și-a lansat oficial primul videoclip dintr-o viitoare carieră de prostănac model(păcatele mele, are vreo maxim 12 ani și deja e compromis).
...
Nu, piesa nu este despre mama, bunica sau colega de bancă, ci despre elevii care strigă „Nu ne place școala!” și să te mai miri că la testările naționale se pică „cu brio”, nu mai vorbesc de bacalaureat.
Videoclipul este un „model” pentru toți pruncii cu Aifoane în buzunar, dar care nu au idee cine a fost Ion Creangă.
Mesajul „piesei”(mă simt obligat să folosesc ghilimelele, că altfel risc să folosesc cuvântul „căcat” de prea multe ori) este simplu: nu fi atent la ore, aruncă dracu cărțile și caietele, sari pe bancă, că doar tu urăști școala, că e nasoală...
Ceea ce mă șochează, este că „freza” lui ăsta micu și îmbrăcămintea e similară lui Velea, și nu e nici de cum ceva potrivit pentru școală...e ceva potrivit pentru club(acolo o să ajungă de la 14 ani, dacă nu cumva a ajuns...) și, logic, copiii își iau model...


Vrei să vezi minunea? Click the link..





...așa am zis și io, foarte pozitiv și productiv mesajul...
Prea multe căcaturi promovate în țara asta, prea multă incultură și prostie...
Eu am rămas mască..încă sunt în șoc..și mă gândesc ce minte de om handicapat a putut avea idiotul care a făcut videoclipul și versurile ... și linia „melodică”(ce să zic, leit stilul lui Inna) pentru acest rahat industrial digerat de toți plozii societății românești. 
Dacă mai există un singur copil destul de cultivat și destul de educat încât să zică „asta e cea mai mare prostie pe care am văzut-o/auzit-o”, poate mai există o șansă.
...
Nu mai am ce zice, rata de prostie e mult prea ridicată acum.

3 comentarii:

  1. Astia is doar niste tanci care abia au facut ochi si is "talentele nedescoperite si neintelese de omenire"care in sfarsit au iesit la iveala ca sa arate ca in Romania nu mai exista muzica de calitate ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știai că iubesc ironia din tine? :)
      Superb comentariu, mersi :)

      Ștergere