luni, 14 mai 2012

RECOMANDARE(MUZICĂ BĂ...)

Am fost întrebat recent de către cineva(nu dau nume, Coptilu :)) ) ce fel de muzică ascult?
Și dacă nu s-a uitat deja peste recomandările trecute(e plină arhiva de așa ceva), m-am gândit să mai adaug încă ceva la colecție :)
...
Acum ceva vreme(vreo două-trei luni, nu mai mult :D), auzisem o piesă pe la radio(mă mai apucă și pe mine) și apoi pe la tv(video AICI) și mi-a plăcut vocea femeii ăleia.
Nu prea auzisem de ea înainte, fiindcă abia recent și-a făcut debutul muzical și a lansat și primul album dintr-o carieră ce se anunță a fi promițătoare(zic eu), album pe care de altfel vreau să îl recomand și cititorilor mei fideli(da mă, vouă :) ).
Unul dintre single-urile extrase de pe acest album poartă numele de „My kind of love”(pe asta o știu de la ANDREI) și beneficiază de un videoclip senzațional cu o poveste...mă rog, vedeți mai jos videoclipul, dați-vă singuri cu părerea. :)



Albumul conține 14 piese superbe, părerea mea. Ritmul, armonia, versurile, ce mai, muzică bă, nu shit-uri românești. :)

Dacă sunteți curioși să vedeți cum arată și linkul către album, apăsați butonul(da, știu, am căutat și nu am găsit numa butoane de aragaz la magazin :( ).

Cum spuneam, dacă ați dat click, înseamnă că sunteți curioși, ceea ce e bine(da nu tot timpu:)) ).


Piesele:(click pentru a le auzi-cu urechile, mai puțin cu ochii) :

1. Heaven
2. My Kind Of Love
3. Where I Sleep
4. Mountains
5. Clown
6. Daddy (feat. Naughty Boy)
7. Maybe
8. Suitcase
9. Breaking The Law
10. Next To Me
11. River
12. Lifetime

13. Hope
14. Read All About It (Part III)


V-a plăcut?


DOWNLOAD


P.S.: Aș recomanda să cumpărați albumul(eu vreau să-l cumpăr, dar încă nu l-am găsit pe la hypermarket-uri)

5 comentarii:

  1. Vad ca nu iti mai aduci aminte ca eu ti-am aratat melodia intr-o zi! :D
    In fine, ma bucur ca ti-a placut! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum naiba să nu îmi aduc aminte?
      :P doar că am uitat să menționez „sursa”, sorry, my bad :)

      Ștergere
  2. Wow, i love it too, so i see that i am not the only source of music here. Hello there Andrei Robert, seems we are music buddyes:)):>>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bitch please, BUDDIES***
      Yeah, the exams are the problem :))
      Go on :)

      Ștergere