marți, 20 septembrie 2011

VIAŢA...MERITĂ TRĂITĂ AŞA CUM ESTE DATĂ!

Am ajuns la concluzia asta după ce am văzut acest mini-filmuleţ pe care o să îl postez şi eu aici, ca să vedeţi şi voi ce înseamnă o viaţă, care, aparent, nu merită trăită...
Vă rog vizionaţi tot filmuleţul..o să înţelegeţi la final, de ce am spus asta.
Fără alte cuvinte în plus, să-i dăm PLAY:




Ce puteţi spune după ce aţi vizionat acest filmuleţ incredibil? Rubrica de comments este deschisă tuturor, indiferent dacă aveţi sau nu cont pe Gugăl. Vă rog scrieţi ceaa ce aţi simţit pe moment.
...
Eu m-am simţit capabil..capabil să fac multe chestii pe care credeam că nu merită să le fac.
Am simţit un fior interesant care mi-a zdruncinat puţin creieraşul...Multe altele, se simt, nu se povestesc :)
Pe curând...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu