luni, 12 septembrie 2011

ESTE (INNA)CCEPTABIL, FRATE!!!!!

Povestea începe în felul următor. Mă plimbam ieri, în jurul orei 17, zic şi eu aşa, că habar nu am ce oră a fost :)), cum spuneam, mă plimbam pe Aleea Steluţelor de mare, deşi eu credeam că e vorba despre Hollywood :))), şi am dat, printre mulţi alţii de următorii ARTIŞTI:




















"Fata cu părul de foc" care, din păcate, ne-a părăsit mult prea devreme ...





Dumnezeu s-o aibă în pază!


Monica Anghel, o altă voce deoasebită care a spus multe în muzica românească :)



Încă îi mai auzim vocea la radio :)




















Cele 4 fete care au zguduit România anilor 2000 cu hit-uri precum "Inima mea", "Dă-mi nopţile înapoi", "Sună periculos" .







Încă o iubesc pe Irina...doamne, ce vremuri :) Scuzaţi calitatea video-ului :D
























Şi strigă "Veta!!! Mi-ai stricat chiuveta!!" vă sună cunoscut?








De asemenea, a jucat şi în "Liceenii"




























Magnifici băieţii ăştia :)





Dacă cerul ar putea........


Toţi aceşti artişti au avut ceva de spus în muzica românească. Au reprezentat România cu onoare şi ne-au încântat cu adevărata muzică :)
Printre aceşti veterani, ghiciţi peste ce "steluţă" am dat?

Priviţi:




























Exact...."Măreaţa, sublima şi încântătoarea" INNA!!!
Această pipiţă care ne spune că este "hot" şi ne anunţă că "soarele apune". Mda, cam aşa ceva.
Ei bine, nu zic, că reprezintă şi ea România peste tot, şi are o cultură care depăşeşte orice graniţe, ca să nu mai zic de conoştinţele ei de limbă engleză, că tot cântă "hot,hot" în engleză..se mai dă şi "rocker"...
Următorul video l-am mai postat o dată, cândva, dar nu mă satur şi ea nu este atât de "boring" precum zice :))



Dar asta nu e tot!!! Inna a cântat recent pe Naţional Arena şi a fost huiduită de nu mai puţin de 50.000 de oameni :) Grozav, aşa-i? Au fost huiduiţi băieţii de la Proconsul vreodată? Sau fetele de la ASIA? Nu, pentru că toţi aceştia au cântat MUZICĂ, nu zgomot industrial, şi mai ales, au cântat LIVE, arătând că pot :) Şi deci, eu zic că tre să fi cretin să o aşezi pe pipiţa asta lângă nume mari precum IRIS şi PASĂREA COLIBRI..da, tre să fi tâmpit să faci asta...

VIDEO-UL CU NAŢIONAL ARENA AICI!!! 
P.S.: Citiţi comentariile, eu încă râd! =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu