vineri, 2 septembrie 2011

„BIEBERCONDA”(milă, vă rog) ȘI FANII ... DOAMNE TRĂZNI-O LUME :))

Hello, lume! Știu că nu am mai adus vorba demult de „puțoiul minune” al „mamei America”, îl știți voi, nu trebuie nume.
Ei bine, într-una din zilele astea, m-a vizitat cineva(Andra :) ) și mi-a arătat niște „Doamne trăzni-le minuni” :)) legate de acest „puță-mică”(scuzați-mă dacă folosesc în exces cuvintele „puțoi” și „puță-mică”).
Am ales câteva din cele mai „mișto” mesaje destinate marelui „Puță-mică” de America, să nu se confunde cu minunea din scutec a nostru...
Să-i dăm drumul!

AVERISMENT: ÎNAINTE SĂ APĂSAȚI BUTONUL, ASIGURAȚI-VĂ CĂ AVEȚI PESTE 18 ANI(uitați-vă în buletin, ajută..a, dacă nu aveți un buletin, nu are rost să vă mai chinuiți-apăsați butonul fără stresuri) ȘI NU AVEȚI PROBLEME CU STOMACUL(o să vă convingeți de ce zic asta...)..CA SĂ NU MAI ZIC VAGI CUNOȘTINȚE DE LIMBA ENGLEZĂ(asta una musai trăbă)!!!
VIZIONARE PLĂCUTĂ!


SCURTĂ INTRODUCERE: Într-o galaxie depărtată(far, far ăuei), există un loc(one big pleis) pe nume America(modăr America) unde trăiesc fel de fel de specimene(creizi pipăl), printre care și următorii extratereștrii scăpați de sub control de către nava-mamă:





De aici, apare un personaj nou..o să vedeți:



Asta nu-i nimic, priviți aici fantezie:



Și continuă...



Vreți dovada?


Și totuși, nu doar „fetițele obraznice” visează la puțoi. Până și cei mai „murdari” băieței(dirty boys=)) ) visează la...vedeți voi la ce:



Și uite una care m-a făcut:
-să râd până m-a durut burta.
-să scap paharul cu sucul pe jos.
-să îmi fac un set de N Sfinte Cruci într-un timp record.
Atenție mare, următoarea fană e THE BEST:


=)) Încă râd...
Și pentru final, cea mai aprigă dorință a fanilor, atât de sex feminin, cât și masculin, nu este alta decât:



Mda...și eu care credeam că soră-mea e obsedată de puțoi...


Pentru cei ce nu s-au săturat, mai multe „mesaje OZN-istice” găsiți AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu