sâmbătă, 19 februarie 2011

ROMÂNII AU TALENT!!!

Hello. După cum bine ştiţi, a ajuns şi la noi show-ul care a impresionat o lume întreagă.

Aseară a fost prima emisiune "Românii au talent", a fost difuzată la PROTV, de la ora 20:30.

Deci, la un moment dat, am rămas cu gura căscată, şi nu numai eu! Priviţi motivul:

Deci, cum spunea Mihai Petre, "Nu credeam că poate ieşi sunetul ăla din carcasa aia!" Foarte impresionant, Andra a fost profund emoţionată şi chiar a plâns. A fost un moment deosebit, şi da, copilul ăla chiar are talent! Merită din plin locul 1! FELICITĂRI, IUSTI!

Daaaar, există şi non-talente, cum este acest domn din următorul videoclip. El face pe "Lady Gaga" şi "cântă" un mare ht "Alejandro". Deci, pe lângă faptul că acest Mister Gaga cântă, el mai are un "talent", şi anume dansatul. Deci, fiţi atenţi, urmează "Lady" Gaga de România. :))

Şi încă ceva ce mi-a plăcut: VEVERIŢELE VESELE! Deci, am crezut că mor de râs!!! Mi-au plăcut la nebunie!!! :X

OK, deci, prin urmare, avem talent! Şi avem talent în a ne face de râs. Ia uitaţi. "Mă chinuie talentele" :)) . Deci, asta nu se mai opreşte :)). "latăr ghităn totăn motăr votăn totăr ştrotăl totăr motăr" =)) . "Gata, ... băieţi luaţi-o!" :))

Deeeeci =)) există, şi asemenea specimene! :))

Pe curând. Revin.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu