vineri, 18 februarie 2011

MADE BY...TV

Hello la toţi.

Zilele astea m-am uitat excesiv la TV :)) şi nu a fost chiar pe degeaba, am prins câteva ştiri marca OTV!!! :))

Aşadar, "Bună seara, doamnelor şi domnilor, sunt eu, Andreea Pleşca şi vă prezint ştirile amiezii! Deci, iată şi principalele subiecte ale zilei:

Deci daaaaaa, ELODIA a fost găsită(din nou), de data asta de cei de la ACCES DIRECT, care, în ultima vreme, au copiat OTV-iştii în ultimul hal. Cum spuneam "Doamnelor şi domnilor, avocata Elodia dispărutăăăăăă în....pff, 2007 parcă, a fost găsită din nou, de către echipa ACCES DIRECT, care au apelat la serviciile unei clarvăzătoare din Spania(LOL, te pomeni că a auzit şi aia de Elodia noastră), pe numele ei, care îmi scapă, iar acea spanioloaică s-a şi teleportat în România, mai precis în blocul unde locuia tânăra Elodie, ca să poată să îi audă spiritul, care, cică s-ar afla îngropat(deci de spirit îngropat, să fiu moartă dacă am mai auzit :)) ) într-o canalizare din curtea blocului. Doamna spanioloaică a investigat canalizarea din curtea imobilului, după care s-a şi deplasat la sediul de la ANTENA 1,2 sau 3, că nu-s tare sigurat, unde a vorbit în limbi străine, evident, şi a comentat cazul Elodicăi, de parcă ar fi stat la o cafea cu respectiva:)).

Aşa, Dama Banca, adică Blanca :)).

(publicitate, promo, publicitate, promo, publicitate iară)

Am revenit doamnelor şi domnilor, cu cele mai noi ştiri. Iată ce urmează:

Deci, domnul premier Emic Bol, a făcut ce a făcut, că nu eram tare atent(eram prea preocupat să îl înjur, şi să îl introduc înapoi de unde a ieşit:)) ), dar titlul spune totul.

O altă ştire de la (i)REALITATEA TV, tot despre acelaşi Bol, adică Boc!

Deci nu ştiu dacă o să mă credeţi sau nu, dar eu aşteptam de foarte multă vreme ştirea asta: PD-L-iştii s-au săturat de Boc şi de manipularea sa în masă. Plus că nici Băselu nu îl mai preferă ca premier, desigur, ca să iasă cu faţa nevătămată, însă mă întreb ce se va alege de noi, dacă intră la funcţia de premier doamna LuisVitton(nu cred că am scris bine, dar nici nu mă interesează), pe numele ei de scenă "Doamna cu genţi de 50.000 de euro", adică Miss Elena Udrea. O să înceapă oare invazia de pantofi şi de genţi scumpe? Om trăi şi om vedea :)) .

...

Iar acuma, ştiri pe scurt:

Pe un stâlp din oraşul tuturor posibilităţilor(Satu Mare, evident), a apărut un afiş de toată frumuseţea:

Deci, ei sunt firma care promit PROMTITUDINE!!! Mare e Grădina Ta, Doamne, şi mulţi analfabeţi îi calcă pragul.

PROMPTITÚDINE, promptitudini, s. f. Însușirea de a fi prompt; rapiditate (și punctualitate) în executarea unui lucru. – Din fr. promptitude, lat. promptitudo, -inis.

Deci, nicidecum PROMTITUDINE.

Oricum, apelaţi cu încredere, ei or să fie foarte PROMŢI! :))

...

Doamnelor şi domnilor, aici se încheie ştirile după-amiezii. Eu vă doresc o seară plăcută în continuare. Mă numesc Andreea Pleşca şi v-am prezentat ştirile. Ne revedem data viitoare."

EXPLICAŢII:

roşu-eu

albastru-Andreea Pleşca :))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu